نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/08 - 13:20
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 148
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارگاه مدیریت پرستاری با تاکید بر جانشین پروری در بیمارستان فارابی برگزار شد

با توجه به اهمیت و ضروریت جانشین پروری به عنوان یکی ازسنجه های مهم و ضروری در ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان ها، کارگاهی با عنوان مدیریت پرستاری با تاکید بر جانشین پروری ویژه سوپروازیرها و سرپرستاران بیمارستان فارابی برگزار شد.

کارگاه مدیریت پرستاری با تاکید بر جانشین پروری در بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، با توجه به اهمیت و ضرورت جانشین پروری به عنوان یکی ازسنجه های مهم و ضروری در ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان ها، آموزش پرستاری بیمارستان فارابی با همکاری فاطمه مقدسی، مسئول بهبود کیفیت بیمارستان فارابی، چهارشنبه 7 شهریور 1403 کارگاهی را برای سوپروایزرها و سرپرستاران این مرکز برگزار کرد.
مدیریت پرستاری، یکی از حوزه‌های حیاتی در سیستم‌های بهداشتی است که نقش مهمی در ارائه خدمات مراقبتی باکیفیت ایفا می‌کند. در این میان، جانشین‌پروری به عنوان فرآیندی استراتژیک، نقش کلیدی در تضمین تداوم خدمات پرستاری و ارتقای کیفیت مراقبت از بیمار ایفا می‌کند. جانشین‌پروری در مدیریت پرستاری به معنای پرورش و آماده‌سازی نیروی کار پرستاری برای آینده است. این فرآیند شامل شناسایی استعدادها، آموزش، توسعه مهارت‌ها و ایجاد فرصت‌های رشد برای پرستاران جوان و با تجربه است. هدف اصلی جانشین‌پروری، ایجاد یک نیروی کار پرستاری پویا، خلاق و توانمند است که بتواند پاسخگوی نیازهای پیچیده و در حال تغییر سیستم سلامت باشد.
  • گروه خبری : آموزش پرستاری,آموزش کارکنان
  • کد خبر : 276912
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *