نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 05:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد

در مراسمی با حضور رئیس و مسئولان بیمارستان فارابی از دستگاه جدید رادیولوژی این مرکز رونمایی شد. از قابلیت های این دستگاه می توان به ثبت تصاویر در سامانه PACS و ارسال همزمان این تصاویر از طریق پیامک حاوی لینک برای بیماران اشاره کرد.

از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، با حضور دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس، دکتر سید محسن رفیع زاده طبائی زواره، معاون درمان، دکتر حمید ریاضی اصفهانی، معاون آموزشی، سعید مرادی، مدیر و ثریا کریمی، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی از دستگاه جدید رادیولوژی این بیمارستان رونمایی شد.
مهدی رعدی، مسئول رادیولوژی بیمارستان فارابی در حاشیه رونمایی از این دستگاه در گفت و گو با روابط عمومی ضمن اشاره به اهمیت خرید دستگاه جدید برای واحد رادیولوژی گفت: دستگاهی که تا پیش از این در بیمارستان فارابی وجود داشت دارای سیستم آنالوگ بود و قابلیت آرشیو تصاویر و اتصال به PACS (سامانه ذخیره و ارسال تصویر) را نیز نداشت. همین موضوع گاه باعث ایجاد مشکلاتی برای بیماران می شد.
وی در ادامه افزود: اما با تهیه دستگاه رادیولوژی DDR (Direct Digital Radiology) امکان ذخیره تصاویر در سامانه PACS و ارسال همزمان لینک حاوی تصاویر از طریق پیامک برای بیماران به وجود آمده است. همچنین پزشکان نیز در همان لحظه می توانند از طریق پرونده الکترونیک بیمار به تصاویر دسترسی داشته و آن ها را بررسی کنند.
مسئول رادیولژی بیمارستان فارابی در پایان اظهار داشت: با وجود این دستگاه امکان تصویربرداری از اندام های مختلف بدن مانند ریه، شکم، لگن و سایر اندام میسر شده و دستگاه جدید محدودیتی برای تحمل وزن بیماران ندارد.

 

  • گروه خبری : اخبار مدیریت و توسعه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277614
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد از دستگاه جدید رادیولوژی بیمارستان فارابی رونمایی شد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *