نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 16:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 967
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت روز ملی اپتومتری

رئیس بیمارستان فارابی: در بحث خدمات چشم پزشکی نمی توان میان چشم پزشک و اپتومتریست فاصله قائل شد

رئیس بیمارستان فارابی در مراسم گرامیداشت روز ملی اپتومتری با تاکید بر نقش اساسی اپتومتریست ها در ارائه خدمات با کیفیت به بیماران این بیمارستان، از آنان خواست تا از فرصت های آموزش و پژوهشی موجود در بیمارستان فارابی استفاده کنند.

مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، مراسم گرامیداشت روز ملی اپتومتری سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ با حضور مهدی خداپرست زواره، رئیس، دکتر سید محسن رفیع زاده طبائی زواره، معاون درمان بیمارستان فارابی، سعید مرادی، مدیر و ثریا کریمی، مدیر پرستاری بیمارستان برگزار شد.
دکتر خداپرست با ابراز خشنودی از برگزاری این مراسم اظهار داشت: در بحث خدمات چشم پزشکی نمی‌توان میان چشم پزشک و اپتومتریست فاصله قائل شد. زیرا ارائه این خدمات یک کار تیمی است و نمی‌توان نقش همکاران اپتومتریست را نادیده گرفت.
وی در ادامه افزود: درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان فارابی به صورت متوسط در روز پذیرای سه تا سه هزار و پانصد بیمار است. قطعا ارائه یک خدمت با کیفیت به این تعداد بیمار و با توجه به چالش‌هایی که در زمینه نیروی انسانی واحد اپتومتری وجود داشت، کار بسیار سختی است. خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، همکاران جدیدی به این واحد اضافه شدند. با این وجود خدمتی که شما برای بیماران انجام می‌دهید بسیار ارزشمند است و امیدوارم برکت معنوی این خدمت را در زندگی خود نیز رصد کنید.
رئیس بیمارستان فارابی به فرصت‌های آموزش و پژوهشی بیمارستان فارابی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از مزایای این بیمارستان امکانات و بستر مناسب برای آموزش و پژوهش و کارکنان است. از همکاران اپتومتریست می‌خواهم تا از این فرصت نهایت بهره را ببرند.
در پایان این مراسم علاوه بر سمانه سادات میرباقری، مسئول واحد اپتومتری، از الهام رحمانی و مهناز جلالی نیز به عنوان کارکنان نمونه اپتومتری بیمارستان فارابی قدردانی شد تا نام این دو نفر نیز در میان کاندیداهای دریافت عنوان کارمند نمونه این بیمارستان قرار بگیرد.
 
  • گروه خبری : گروه اپتومتری,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276210
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز اپتومتری در بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *