• تاریخ انتشار : 1399/03/21 - 16:05
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم رونمایی از یادمان اساتید بازنشسته بیمارستان فارابی برگزار شد

به همت گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران تالار یادمان اساتید پیشکسوت بیمارستان فارابی افتتاح شد.

مراسم رونمایی از یادمان اساتید بازنشسته بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی روز چهارشنبه 21 خرداد 1399 با حضور جمعی از استادان بازنشسته این بیمارستان از یادمان اساتید بازنشسته بیمارستان فارابی رونمایی کرد.
دکتر اکبری با ابراز خشنودی از حضور استادان بازنشسته بیمارستان فارابی در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم که جایگاه بیمارستان فارابی به گونه ای است که اکنون در سطح بین المللی نیز حرف های زیادی در زمینه چشم پزشکی برای گفتن داریم. از ابتدای تاسیس بیمارستان فارابی پزشکان زیادی برای رساندن بیمارستان به این جایگاه تلاش کرده اند. پزشکان جوان ما باید بدانند که جایگاه حال حاضر فارابی به خودی خود به وجود نیامده بلکه ثمره سال ها تلاش پزشکان و استادانی است که برای اعتلای نام فارابی تلاش کردند.
وی هدف از ایجاد یادمان اساتید بازنشسته بیمارستان فارابی را قدردانی از آنان دانست و گفت: ابتدا هدف ما این بود که در اویل اسفند سال گذشته مراسم بزرگی را برای رونمایی از این یادمان برگزار کنیم ولی به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم تا در زمان مناسب با دعوت جمعی از استادان و پزشکان بازنشسته این مراسم را برگزار کنیم و خدا رو شکر که امروز توانستیم به هدفمان برسیم.
رییس بیمارستان فارابی از زحمات مسئولان و همکارانی که در جمع آوری اطلاعات و تصاویر این یادمان همکاری کردند قدردانی کرد و افزود: حقیقتا زمانی که تصمیم گرفتیم این کار را شروع کنیم حتی اسامی برخی از پزشکان قدیمی را نیز در اختیار نداشتیم. به همین دلیل فعالیت خود را از بایگانی بیمارستان فارابی شروع و سپس به دانشکده پزشکی، بایگانی دانشگاه و موزه تاریخ پزشکی مراجعه کردیم. سرانجام با همکاری برخی از اساتید بازنشسته و تصاویری که در آلبوم شخصی آن ها وجود داشت توانستیم در عرض چند ماه اطلاعات خوبی را جمع آوری کنیم و در نهایت به هدفمان برسیم.
در ادامه این مراسم تعدادی از حاضران با بیان خاطراتی از دوران طبابت خود در بیمارستان فارابی از تلاش های مسئولان این بیمارستان در طراحی و ایجاد یادمان اساتید بازنشسته قدردانی کردند. در پایان با حضور دکتر اکبری از این یادمان رونمایی شد. 
  • گروه خبری : مشاهیر فارابی
  • کد خبر : 222226
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *