• تاریخ انتشار : 1400/01/30 - 11:29
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 198
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

به مناسبت فرا رسیدن روز علوم آزمایشگاهی

رئیس و مسئولان بیمارستان فارابی با کارکنان آزمایشگاه این مرکز دیدار کردند

رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی، با حضور در آزمایشگاه بیمارستان این مرکز از زحمات کارکنان این بخش تقدیر کرد.

بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی در بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد حکیم جرجانی و بزرگداشت روز علوم آزمایشگاهی دکتر محمدرضا اکبری باغبانی، رئیس بیمارستان فارابی دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ به همراه سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری  این مرکز در جمع کارکنان آزمایشگاه این بیمارستان حضور یافته و فرا رسیدن این روز را به آنان تبریک گفتند.
دکتر اکبری با تبریک روز علوم آزمایشگاهی از زحمات کارکنان این بخش تقدیرکرد و اظهار داشت: همان طور که می‌دانیم بیمارستان فارابی به عنوان قطب علمی چشم پزشکی کشور روزانه شاهد حجم زیادی از مراجعه کنندگان بوده که تعداد قابل توجهی از آنان برای انجام آزمایشات پیش از جراحی و یا نمونه برداری به آزمایشگاه بیمارستان مراجعه می‌کنند. با توجه به شناختی که از همکاران زحمتکش آزمایشگاه دارم، می‌دانم که همیشه نهایت تلاش خود را برای انجام دقیق و سریع آزمایش‌ها به کار برده‌اند و خوشبختانه همین موضوع باعث شده تا بتوانیم به خوبی پاسخگوی بیماران و مراجعه کنندگان به آزمایشگاه بیمارستان فارابی باشیم.
  • گروه خبری : اخبار حوزه ریاست
  • کد خبر : 231020
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *