دریافت نوبت کلیک کنید
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

3 مورد یافت شد

مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی: هدف ما از برگزاری آزمون های استدلال بالینی ارزیابی برای یادگیری است

https://farabih.tums.ac.ir/منشور-اخلاقی-دانشجویان-و-دستیاران/مدیر-دفتر-توسعه-آموزش-بیمارستان-فارابی:-هدف-ما-از-برگزاری-آزمون-های-استدلال-بالینی-ارزیابی-برای-یادگیری-است

دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی: هدف ما از برگزاری آزمون های استدلال بالینی ارزیابی برای یادگیری است آزمون استدلال بالینی دستیاران بیمارستان فارابی برگزار شد مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی: هدف ما از برگزاری آزمون های استدلال بالینی ارزیابی برای...

دکتر عاطفه دهقانی: بازخوردهای مثبت و منفی در فضای دوستانه می‌تواند به رزیدنت‌ها در شناخت نقاط قوت و ضعف شان کمک کند

https://farabih.tums.ac.ir/آرشیو-اخبار-معاونت-آموزشی/دکتر-عاطفه-دهقانی:-بازخوردهای-مثبت-و-منفی-در-فضای-دوستانه-می‌تواند-به-رزیدنت‌ها-در-شناخت-نقاط-قوت-و-ضعف-شان-کمک-کند

دکتر عاطفه دهقانی: بازخوردهای مثبت و منفی در فضای دوستانه می‌تواند به رزیدنت‌ها در شناخت نقاط قوت و ضعف شان کمک کند گفت و گو با یکی از دستیاران برتر آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی 1402 دکتر عاطفه دهقانی: بازخوردهای مثبت و منفی در فضای دوستانه می‌تواند به...

بررسی راهکارها و چالش های آموزشی در کارگاه مجازی منتورینگ دستیاران

https://farabih.tums.ac.ir/منشور-اخلاقی-دانشجویان-و-دستیاران/بررسی-راهکارها-و-چالش-های-آموزشی-در-کارگاه-مجازی-منتورینگ-دستیاران

دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی برای توانمندسازی اعضای هیئت علمی این مرکز پنجشنبه 31 مرداد 1400 برگزار شد. در این کارگاه 2 ساعته دکتر سعید پورحسن، عضو هیئت علمی گروه داخلی دانشگاه علوم پزشکی تهران به بیان مفاهیم منتورینگ و راهکارها و چالش های موجود در...

تنظیمات پس زمینه