مسئول واحد شکایات و پیگیری امور بیماران: شکیبا چشمی
تلفن مستقیم:52837287-021 -52837313-021
واحد شکایات و پیگیری امور بیماران واقع درطبقه همکف، سالن اورژانس، طبقه همکف، اتاق شماره 49 قرار دارد.
شرح وظایف:
- بازرسی مستمر از واحد های بیمارستان به صورت دوره ای
- تهیه گزارشات دوره ای از عملکرد واحد های تابعه بیمارستان جهت آنالیز کیفیت کار و بهره وری
- دریافت شکایات کتبی،حضوری ،اینترنتی ،پیامکی،میزخدمت ،صندوق
- اختصاص دادن کد رهگیری به هر شکایت و اعلام به فرد شاکی
- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز شکایت در اولین فرصت
- اطلاع رسانی به شاکی در خصوص رسیدگی در عدم حصول نتیجه
روش های ثبت پیشنهادات و انتقادات بیماران و همراهان:
- مراجعه حضوری به واحد پیگیری امور بیماران (اتاق 49) واقع در طبقه همکف، سالن اورژانس
- تماس تلفنی با شماره 14-55400003 و داخلی 2287
- ارسال پیامک به شماره 50002049
- ثبت پیام در صندوق صوتی تلفن گویای 55413155
همچنین بیماران و مراجعه کنندگان محترم می توانند گزارش های خود را با سامانه گزارش مردمی وزارت بهداشت به شماره 190 در میان بگذارند.