دریافت نوبت
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/02/27 - 16:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 226
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیر بیمارستان فارابی: روابط عمومی باید پیشگام ارتقای برند و آموزش سلامت باشد

علیرضا طاهری‌زاده، مدیر بیمارستان فارابی، در دیدار با کارکنان واحد روابط عمومی این مرکز، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، بر نقش محوری این واحد در معرفی دستاوردهای بیمارستان، تعامل با رسانه‌ها و ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه سلامت تاکید کرد.

به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
00:00
00:00
دانلود

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ علیرضا طاهری‌زاده، مدیر بیمارستان فارابی، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با حضور در واحد روابط عمومی این مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی، فرا رسیدن این روز را تبریک گفت و بر اهمیت نقش این واحد در ارتقای برند بیمارستان فارابی تاکید کرد.

در این دیدار صمیمانه، طاهری‌زاده با اشاره به ضرورت رویکرد فعالانه در تولید محتوا و خبر، اظهار داشت: «امروزه، واحد روابط عمومی نباید صرفاً منعکس‌کننده رویدادها باشد، بلکه باید با تولید محتوای هدفمند و خلاقانه، به صورت پیش‌دستانه به اطلاع‌رسانی بپردازد و دستاوردهای بیمارستان را به نحو شایسته به مخاطبان معرفی کند.»

مدیر بیمارستان فارابی همچنین بر اهمیت تعامل سازنده با رسانه‌های خارج از بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد و گفت: «دعوت از اصحاب رسانه و فراهم آوردن زمینه حضور آن‌ها در بیمارستان، فرصتی ارزشمند برای انعکاس رویدادهای مهم و معرفی ظرفیت‌های منحصر به فرد فارابی به عموم مردم و متخصصان است.»

معرفی بیمارستان فارابی به عنوان یک برند ارزشمند در سطح ملی و بین‌المللی از دیگر محورهای صحبت طاهری‌زاده بود. وی با اشاره به ظرفیت بالای این مرکز در ارائه خدمات تخصصی چشم پزشکی، تصریح کرد: «با بهره‌گیری از ظرفیت وب‌سایت‌های فارسی و انگلیسی و تولید محتوای چندزبانه، باید تلاش کنیم تا بیمارستان فارابی را به عنوان یک برند معتبر و قابل اعتماد در سطح کشور، منطقه و حتی جهان معرفی کنیم.»

طاهری‌زاده با تاکید بر رسالت روابط عمومی در بیمارستان‌ها برای آموزش سلامت در جامعه، خاطرنشان کرد: «روابط عمومی‌ها می‌توانند با تولید محتوای آموزشی جذاب و انتشار آن از طریق کانال‌های مختلف، نقش موثری در ارتقای سطح آگاهی عمومی در زمینه سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها ایفا کنند.»

مدیر بیمارستان فارابی همچنین از توجه ویژه ریاست، مدیریت و مسئولان این مرکز به نقش حیاتی و راهبردی واحد روابط عمومی در پیشبرد اهداف بیمارستان و تعامل موثر با جامعه  خبر داد و ابراز امیدواری کرد این نقش در معرفی بیمارستان فارابی در جامعه، علاوه بر افزایش رضایتمندی بیماران، باعث تعامل و انگیزه هرچه بیشتر کارکنان نیز شود.

قدردانی از مسئول واحد روابط عمومی بیمارستان فارابی و کارمند نمونه این واحد، پایان بخش این دیدار بود.

  • کد خبر : 297688
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه
Close menu