دریافت نوبت کلیک کنید
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/05/21 - 13:32
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 571
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

جلسه کمیته اورژانس بیمارستان فارابی برگزار شد

اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد

در جلسه کمیته اورژانس و تریاژ بیمارستان فارابی علاوه بر گزارش شاخص های سه ماهه اول سال 1402 به راهکارهای افزایش سرعت ارائه خدمات به بیماران مراجعه کننده به اورژانس این مرکز نیز پرداخته شد.

اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کمیته اورژانس این مرکز شنبه 21 مرداد 1402 با حضور دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس، دکتر سید علی طباطبائی، رئیس بخش اورژانس، دکتر کاظم رهنما، مدیر، دکتر محمدرضا مهرابی بهار، مسئول ایمنی و ثریا کریمی، مدیر پرستاری بیمارستان برگزار شد.
پس از پیگیری اقدامات اصلاحی انجام شده بر اساس مصوبات کمیته های پیشین، رزیتا حیدری، سرپرستار درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی گزارش از کارنامه شاخص های اورژانس بیمارستان در سه ماهه اول سال 1402 بیان کرد . وی در این گزارش به مواردی مانند میانگین زمان تریاژ در سطوح مختلف، ایمنی بیمار و تعداد گزارشات خطای ثبت شده، کنترل عفونت و بهداشت دست و آموزش به بیمار اشاره کرد و گفت: در اکثر شاخص های اورژانس شاهد رعایت استانداردها هستیم. البته در مواردی مانند ثبت گزارش خطای فرودین با کاهش تعداد مواجه بودیم که مربوط به تعطیلات سال جدید بود. همچنین در زمینه شاخص های مربوط به بهداشت دست نیز نیازمند ارتقا هستیم. در این زمینه با سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان هماهنگی های لازم انجام شده و ایشان به صورت مستمر با حضور در درمانگاه اورژانس از نزدیک به بررسی این موارد می پردازند.
حیدری در ادامه به اقدامات انجام شده در اورژانس بیمارستان فارابی در سه ماهه اول سال جاری نیز پرداخت و افزود: خوشبختانه توانستیم با حذف پرینت نسخه های کاغذی در مصرف مقادیر زیادی کاغذ صرفه جویی کنیم. همچنین با همکاری مسئولان توانستیم یک نمایشگر برای پخش محتوای آموزش به بیمار در اورژانس نصب کنیم تا بیماران از آموزش های پخش شده استفاده کنند. 
ایجاد انبار نگهداشت تجهیزات High tech به ویژه اسلیت لمپ، اصلاح فضای فیزیکی آبدارخانه، تهیه بارکدخوان ویژه تریاژ و ایجاد بسته های پرداخت هزینه انواع خدمات درمانی ارائه شده در اورژانس از دیگر اقداماتی بود که سرپرستار درمانگاه اورژانس بیمارستان فارابی به آن ها اشاره کرد.
در ادامه دکتر خداپرست افزایش سرعت ارائه خدمات به بیماران درمانگاه اورژانس را یکی از مهمترین اهداف بیمارستان فارابی دانست و اظهار داشت: افزایش سرعت در ارائه خدمات با کیفیت در نهایت رضایتمندی و تکریم بیماران را به همراه دارد. اگر قرار باشد بین درآمدهای بیمارستان و تکریم ارباب رجوع اولویت بندی انجام دهیم قطعا تکریم بیماران در اولویت ما قرار دارد و کسب درآمد در مرتبه بعدی. برای این حرف هم دلیل داریم. زیرا اساتید و همکاران زیادی مانند دکتر طباطبائی برای سال های طولانی تلاش کردند تا مجموعه فارابی به ویژه بخش اورژانس به چنین سطحی برسد. اگر ثابت قدم بودن این اساتید و همکاران نبود قطعا ما قطب اورژانس چشم کشور و منطقه نبودیم و اینکه روزانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از هموطنان به این درمانگاه هستیم به دلیل رضایتمندی ببماران از خدمات ارائه شده در این بخش است. لذا رضایت آنان در اولویت ما قرار دارد. البته این گونه نیست که درآمدها و کسورات برای ما اهمیتی نداشته باشد. در واقع ما می خواهیم همزمان با ارائه بهترین و سریعترین خدمات در اورژانس بیمارستان فارابی، درآمدهای خود را نیز مدیریت کنیم.
  • گروه خبری : کمیته اورژانس، تریاژ و تعیین تکلیف
  • کد خبر : 241702
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمداول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد اول تکریم ارباب رجوع بعد کسب درآمد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه