• تاریخ انتشار : 1402/04/19 - 10:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 769
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کلاس آموزشی «خلاصه ای بر خط مشی های کنترل عفونت» در بیمارستان فارابی برگزار می شود

واحد کنترل عفونت بیمارستان فارابی با همکاری آموزش دفتر پرستاری این مرکز کلاس آموزشی با عنوان «خلاصه ای بر خط مشی های کنترل عفونت» ویژه سرپرستاران و رابطان کنترل عفونت برگزار خواهد کرد.

کلاس آموزشی «خلاصه ای بر خط مشی های کنترل عفونت» در بیمارستان فارابی برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، با همکاری واحدهای کنترل عفونت و آموزش دفتر پرستاری این بیمارستان کلاس آموزشی با عنوان خلاصه ای بر خط مشی های کنترل عفونت برگزار می شود. 
شادی رضائی، سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان فارابی در گفت و گو با روابط عمومی بیمارستان فارابی درباره برگزاری این کلاس گفت: با توجه به دستورالعمل ها و نیازی که وجود داشت این کلاس برای سرپرستاران و رابطان کنترل عفونت بخش ها و واحدها تشکیل خواهد شد و بدیهی است که حضور این همکاران در این کلاس الزامی بوده و برای شرکت کنندگان نیز امتیاز آموزشی ضمن خدمت در نظر گرفته خواهد شد.
وی افزود: قرار است این کلاس پنجشنبه 22 تیر 1402 از ساعت 9 تا 12 در کلاس آموزش پررستاری بیمارستان برگزار شود. موضوعاتی نیز که مطرح خواهد شد شامل چهار خط مشی پیشگیری از کنترل عفونت از جمله عفونت های محل جراحی، عفونت های تنفسی، عفونت های خونی و عفونت های ادراری است. با توجه به این که این موارد از سنجه های مهم در اعتباربخشی به شمار می روند باز هم از همکاران گروه هدف تقاضا می کنم حتما در این کلاس شرکت کنند.

 

  • گروه خبری : کنترل عفونت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 237961
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *