نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/05 - 19:40
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 228
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی

کارکنان نمونه داروخانه بیمارستان فارابی معرفی شدند

به مناسبت روز داروساز، رئیس و جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی با حضور در داروخانه بیمارستان و تبریک فرا رسیدن این روز، از کارکنان نمونه داروخانه قدردانی کردند.

مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی به همراه سعید مرادی، مدیر، ثریا کریمی، مدیر پرستاری و جمعی از مسئولان این مرکز به مناسبت فرا رسیدن 5 شهریور سالروز ولادت حکیم زکریای رازی و روز داروساز از داروخانه این بیمارستان بازدید کردند.
دکتر خداپرست ضمن تبریک روز داروساز به کارکنان داروخانه، از تلاش های شبانه‌روزی آن‌ها در جهت تأمین داروهای بیماران قدردانی کرد.
وی با اشاره به نقش حیاتی داروسازان در زنجیره درمان، نقش آنان را در ترویج مصرف صحیح دارو و ارتقای سطح سلامت جامعه اساس برشمرد.
رئیس بیمارستان فارابی همچنین به چالش های و مشکلات داروخانه بیمارستان فارابی نیز پرداخت و بر اهمیت همکاری بین ‌بخش‌های مختلف بیمارستان به ویژه بخش داروخانه و بخش‌های بالینی تأکید کرد.
قدردانی از دکتر مهسا علی حسینی، به عنوان مسئول داروخانه بیمارستان فارابی بخش دیگری از این مراسم بود. وی با ابراز خشنودی از حضور رئیس و مسئولان بیمارستان در داروخانه گفت: از این پس داروخانه بیمارستان فارابی به صورت شبانه روزی فعال بوده و به بیماران خدمات ارائه می دهند. همچنین زیر ساخت های مربوط به انبارک های اتاق های عمل تکمیل و نیروی انسانی آن نیز تامین شد.
از نکات حالب توجه این مراسم انتخاب کارکنان نمونه داروخانه و قدردانی از آنان بود. به همین منظور از دکتر سمانه فریقی به عنوان داروساز نمونه و مصطفی نظری به عنوان کارشناس نمونه داروخانه بیمارستان فارابی نیز تقدیر شد.
سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی درباره معرفی کارکنان نمونه واحدها اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل انتخاب کارکنان نمونه در مراسم و مناسبت های مرتبط با هر واحد و بر اساس چک لیست ها، همکاران نمونه هر واحد انتخاب می شوند. سپس این کارکنان برای معرفی کارمند نمونه بیمارستان فارابی کاندید شده تا در نهایت فرد برتر به عنوان کارمند نمونه بیمارستان انتخاب شود. در واقع کارمند نمونه بیمارستان از بین کارکنان نمونه واحدها که در مناسبت ها معرفی می شوند، انتخاب خواهد شد.
 
  • گروه خبری : اخبار مدیریت و توسعه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276058
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی مراسم گرامیداشت روز داروساز در بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *