دریافت نوبت: nobat.tums.ac.ir
ویژه خیرین و اهداکنندگان
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1402/10/03 - 13:03
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 375
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت

پیام امیدوار: تلاش کردیم تا تمام ظرفیت ها و امکانات بیمارستان فارابی در زمینه گردشگری سلامت را معرفی کنیم

مدیران و نمایندگان شرکت های گردشگری سلامت با حضور در بیمارستان فارابی از بخش های مختلف این مرکز بازدید و از نزدیک با ظرفیت های موجود در زمینه امکانات و پذیرش بیماران خارجی در این بیمارستان آشنا شدند.

بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، این مرکز چهارشنبه 29 آذر 1402 با حضور دکتر کاظم رهنما، مدیر بیمارستان و شیما هادوی، کارشناس مسئول گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران، میزبان مدیران شرکت های گردشگری سلامت بود.
پیام امیدوار، کارشناس بیماران بین الملل بیمارستان فارابی درباره حضور نمایندگان این شرکت در این بیمارستان گفت: با هماهنگی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی توانستیم بازدیدی را ویژه مدیران شرکت های گردشگری سلامت در بیمارستان فارابی داشته باشیم. در این بازدید یک روزه، این افراد با حضور در بخش های مختلف بیمارستان فارابی از جمله واحد بیماران بین الملل (IPD)، بخش VIP و درمانگاه اورژانس از نزدیک با امکانات مجموعه فارابی آشنا شدند. همچنین در جلسه ای که در ابتدای این بازدید داشتیم، دکتر رهنما نیز توضیحات کاملی را درباره تاریخچه، ظرفیت های توریسم درمانی و خدمات فارابی ارائه کرد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه دکتر محمد پناهی، دبیر کمیته مشترک گردشگری سلامت استان تهران نیز در این بازدید حضور داشت تلاش کردیم تا تمام ظرفیت ها و امکانات بیمارستان فارابی در زمینه گردشگری سلامت را معرفی کنیم.
امیدوار در پایان این گفت و گو با اشاره به آمار مراجعه بیماران خارجی، نوع جراحی ها و خدماتی که به این بیماران ارائه می شود اظهار داشت: خوشبختانه با ساختاری که در بخش بیماران بین الملل بیمارستان فاربی ایجاد شده، به عنوان پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز چشم پزشکی کشور آمادگی کامل پذیرش بیماران خارجی برای ارائه خدمات متنوع چشم پزشکی را دارا هستیم.

 

  • گروه خبری : اخبار گردشگری سلامت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 254794
سید عباس قاضی میرسعید
Author:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت بیمارستان فارابی میزبان شرکت های گردشگری سلامت
Theme settings