• تاریخ انتشار : 1401/11/30 - 08:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 686
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه

بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری کانون بسیج شهید سهرابی بیمارستان فارابی در ادامه طرح های جهادی خود اقدام به برپایی درمانگاه تک تخصص چشم پزشکی در شهرستان ساوه کرد.

طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، بسیج جامعه پزشکی این دانشگاه به همراه کانون بسیج شهید سهرابی بیمارستان فارابی در راستای اجرای طرح های جهادی این مرکز و ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی در مناطق کم برخوردار کشور، 27 و 28 بهمن 1401 اقدام به برپایی درمانگاه تک تخصصی چشم پزشکی در مرکز غذا و داروی شهرستان ساوه کرد.
در این درمانگاه به بیش از 400 نفر از هموطنان ساوه ای خدمات رایگان بینایی سنجی و چشم پزشکی ارائه شد و همچنین 160 مورد عینک و داروی رایگان نیز در اختیار این بیماران قرار گرفت. در پایان این برنامه 36 بیمار نیز به منظور دسترسی به خدمات فوق تخصصی به بیمارستان فارابی ارجاع شدند. همچنین جمعی از مسئولان این شهرستان از جمله مهدی الیاسی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان به همراه حجت الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه، سرهنگ حسین رنجبر، جانسین فرمانده سپاه ناحیه، مجتبی خوشخو، فرمانده بسیج ادارات، قهاری، فرمانده بسیج جامعه پزشکی و دکتر نعمت اله عزیزی، مدیر آموزش و پژوهش دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز با حضور در این درمانگاه ضمن قدردانی از برگزاری چنین طرح هایی، از نزدیک شاهد روند خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان بودند.

 

 

  • گروه خبری : مسئولیت پذیری اجتماعی
  • کد خبر : 226441
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه طرح جهادی بیمارستان فارابی این بار در شهرستان ساوه

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *