• تاریخ انتشار : 1399/09/13 - 08:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 331
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

صحت سنجی گزارش خطا در بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار بیمارستان فارابی

تیم مدیریتی ایمنی بیمار بیمارستان فارابی به منظور بررسی دقیق و چند وجهی و صحت سنجی گزارش های خطا از اتاق عمل سه این مرکز بازدید کرد.

صحت سنجی گزارشات خطا در بازدید تیم مدیریتی ایمنی بیمار بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، بازدید (walk round) تیم مدیریتی ایمنی بیمار ظهر چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رئیس، دکتر حمید ریاضی، معاون درمان، دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز در اتاق عمل سه این بیمارستان انجام شد.
در این بازدید دکتر اکبری با اشاره به لزوم بررسی و مرور نحوه اعلام گزارش خطا در اتاق عمل، بررسی دقیق و چند وجهی و صحت سنجی گزارشات خطا به ویژه در گزارش خطاهای متوسط و کوچک را امری ضروری دانست.
وضعیت کفپوش و درب‌های اتاق عمل، وضعیت تهویه مناسب اتاق عمل، اولویت بندی و تکمیل دستورالعمل‌های کاربری دستگاه‌های پزشکی و همچنین وضعیت دستگاه‌های استریلایزر اتاق عمل از دیگر مواردی بود که در این بازدید بررسی و برای بهبود وضعیت آن‌ها تصمیم گیری شد.
پس از این بازدید اعضای تیم مدیریتی ایمنی درباره مشکلات مربوط به شرایط و فرایند انتظار کودکان پس از جراحی و ریکاوری در اتاق عمل سه به گفتگو پرداختند.
  • گروه خبری : درمان و ایمنی بیماران
  • کد خبر : 231148
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *