ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/04/24 - 12:21
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 306
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد

رئیس بیمارستان فارابی به همراه جمعی از مسئولان این مرکز با حضور در محل پروژه در حال ساخت "مرکز آکادمیک و طرح توسعه" این بیمارستان، از بخش مربوط به اتاق های عمل این پروژه بازدید کرد.

رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، دکتر مهدی خداپرست زواره رئیس این بیمارستان به همراه دکتر سید محسن رفیع زاده طبائی زواره، معاون درمان، سعید مرادی، مدیر و ثریا کریمی، مدیر پرستاری از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک و طرح توسعه بیمارستان فارابی بازدید کرد. وی در این بازدید ضمن دیدار با مهندسان مشاور و پیمانکار پروژه، بر لزوم رعایت دقیق استانداردها و توجه به نیازهای روز در ساخت اتاق های عمل چشم تاکید کرد.
رئیس بیمارستان فارابی با بیان اینکه اتاق عمل چشم از حساس ترین بخش های یک بیمارستان چشم پزشکی است، گفت: در طراحی و ساخت این بخش باید نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شود تا فضایی استاندارد و ایمن برای انجام اعمال جراحی چشم فراهم شود.
دکتر خداپرست زواره همچنین با اشاره به اهمیت به‌روز بودن تجهیزات و فناوری های مورد استفاده در اتاق عمل، خاطرنشان کرد: باید از جدیدترین تجهیزات و فناوری ها در ساخت این بخش استفاده شود تا بهترین خدمات به بیماران ارائه شود. وی ابراز امیدواری کرد با فراهم کردن تمهیدات لازم، در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این پروژه باشیم.
از نکات جالب توجه این بازدید می توان به حضور جمعی از سوپروایزرها و سرپرستاران بیمارستان در این پروژه و استفاده از نظرات و تجربیات آنان اشاره کرد.
گفتنی است که پروژه مرکز آکادمیک و طرح توسعه بیمارستان فارابی با هدف ارتقای سطح خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی این بیمارستان در حال اجرا است. این پروژه شامل بخش های مختلفی از جمله مرکز لیزیک و جراحی های رفرکتیو، بخش های بستری و سرپایی، اتاق های عمل، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی و فضاهای آموزشی، پژوهشی و بیماران بین الملل است.
با بهره برداری از این پروژه، ظرفیت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی در بیمارستان فارابی به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت و این بیمارستان جایگاه خود عنوان به قطب علمی و آموزشی چشم پزشکی در منطقه را ارتقا خواهد داد.
  • گروه خبری : اخبار مدیریت و توسعه,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 271306
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کردرئیس بیمارستان فارابی از اتاق های ع رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد رئیس بیمارستان فارابی از اتاق های عمل در حال ساخت پروژه مرکز آکادمیک این بیمارستان بازدید کرد