• تاریخ انتشار : 1401/12/04 - 16:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1083
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی

دکتر مهدی خداپرست: ما قسمتی از مسیر تغییرات و بهبود کیفیت سلامت در کشور هستیم

رئیس و جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی به منظور گرامیداشت روز مهندس با کارکنان تعدادی از واحدهای فنی و پشتیبانی این مرکز دیدار کردند.

گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، فرا رسیدن 5 اسفند و روز مهندس بهانه ای شد تا دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی به همراه سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز با حضور در واحدهای فنی و پشتیبانی مانند تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و تاسیسات، از تلاش های مهندسان این واحدها قدردانی کنند. دکتر خداپرست در دیدار با کارکنان این واحدها ضمن تبریک روز مهندس گفت: در بیمارستان فارابی به دلیل حجم زیاد کار همواره روی کارشناسان فنی به ویژه مهندسان حوزه فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی و تاسیسات حساب ویژه ای باز می شود. خوشبختانه عملکرد مهندسان این حوزه ها به گونه‌ای بوده که این اطمینان را می دهد کارها در این بیمارستان به درستی انجام می شود. زمانی که تلاش های این همکاران را می بینم این نکته به ذهن من خطور می کند که اکثر انسان ها در گذر زمان و با افزایش سن معمولاً دچار خستگی و کاهش انرژی می شوند و ممکن است روحیه سابق را نداشته باشند. حتی خود من هم گاهی این حس را تجربه کردم. اما می بینم شما مهندسان در طی سال هایی که با یکدیگر همکاری داشتیم همچنان پر انرژی به کار خود ادامه می دهید. به ویژه در سال 1401 و سال گذشته بسیاری از فرایند ها مانند نسخه نویسی و پرونده بیماران الکترونیکی شد. همچنین ما شاهد تغییراتی در سامانه HIS بیمارستان بودیم که خدا را شکر به همت کارشناسان فنی این حوزه، بدون مشکل خاصی به سرانجام رسید.
وی در ادامه افزود: اگر بتوانیم فرایند های دیگر را نیز الکترونیکی کنیم می توانیم یک عملکرد خاص را در کشور ثبت کنیم. البته در این راه باید کیفیت را نیز مد نظر قرار داد و صرفاً به الکترونیکی شدن یک فرایند بسنده نکرد. در این صورت می‌توانیم حتی برای سایر مراکز درمانی نیز الگو باشیم. زیرا ما قسمتی از مسیر تغییرات و بهبود کیفیت سلامت در کشور هستیم.
مرادی نیز نیز تلاش های کارکنان واحدهای فنی و پشتیبانی بیمارستان فارابی را ستودنی دانست و اظهار داشت: حجم کارهایی که از دو سال گذشته بر دوش واحدهای فنی و پشتیبانی است انصافا زیاد بوده و این میزان در هر سال نیز افزایش می یابد. این به این دلیل است که در زمینه الکترونیکی شدن فرآیندها، انقلابی در کل کشور آغاز شده است. همچنین در حوزه تاسیسات و نگهداشت نیز شاهد تغییرات مهمی در بیمارستان فارابی بوده ایم. ممکن است همه تصور کنند کل وظایف این واحد در اتصال چند سیم به ظاهر ساده در یک اتاق عمل خلاصه شود. اما این عزیزان در پشت صحنه و در تمام فرایندهای نگهداری از موتورخانه، تاسیسات برق، سامانه های سرمایشی و گرمایشی و بسیاری از مسائل دیگر در حال تلاش هستند. امیدوارم بتوانیم مانند گذشته از همکاران حوزه های فنی بیمارستان فارابی حمایت لازم را داشته باشیم.
  • گروه خبری : اخبار فناوری اطلاعات سلامت
  • کد خبر : 226764
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی دکتر مهدی خداپرست: ما قسمتی از مسیر تغییرات و بهبود کیفیت سلامت در کشور هستیم گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز مهندس در بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *