• تاریخ انتشار : 1402/04/12 - 18:00
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 788
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نشست مسئولان کانون بسیج شهید سهرابی فارابی

دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد

در نشست مسئولان کانون بسیج بیمارستان فارابی عملکرد سال 1401 این کانون و راه های گسترش ارائه خدمات رایگان در مناطق کم برخوردار کشور مطرح شد.

دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، نشست مسئولان کانون بسیج شهید سهرابی این بیمارستان ظهر دوشنبه 12 تیر 1402 برگزار شد. در این جلسه که با هدف برنامه ریزی و گسترش فعالیت های درمانی رایگان کانون بسیج این مرکز برگزار شده بود دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی با اشاره به نقش بسیج در این زمینه گفت: فرهنگ ایثارگری قدمتی طولانی در فارابی دارد و آن چه که امروز به ما ارث رسیده از بزرگان این عرصه است. سال های سال است که فارابی در بحث ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی در مناطق کم برخوردار کشور، پیشرو بوده است. خوشبختانه گروهی که در کانون بسیج حضور دارند نیز افراد بی ادعا و سخت کوشی هستند. هدف ما نیز ایجاد چنین تیمی بود. زیرا بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد. ممکن است در برخی زمینه ها همچنان با هدف مورد نظر فاصله داشته باشیم اما شرایط خوبی بر بسیج فارابی حاکم است.
وی همچنین فداکاری و گذشت را لازمه فعالیت در تشکیلات بسیج برشمرد و افزود: در همه حال مردم در خط اول توجه و خدمت رسانی ما هستند. شاید در برنامه های جهادی مردم فقط ما پزشکان را ببینند اما زحمات اصلی بر عهده همکاران کانون بسیج است که پشت صحنه تلاش می کنند. با همت همین همکاران در سال 1401 توانستیم 14 برنامه جهادی رایگان را در سراسر کشور اجرا کنیم. امیدواریم بتوانیم برپایی درمانگاه های تخصص چشم پزشکی در مناطق کم برخوردار را گسترش داده و علاوه بر کمیت خدمات، سطح کیفی آن را نیز افزایش دهیم. زیرا در این بازی برنده اصلی مردم هستند.
در ادامه دکتر رهنما، مدیر بیمارستان فارابی نیز با اعلام آمادگی برای همکاری با کانون بسیج این مرکز اظهار داشت: بنده به تازگی در بیمارستان فارابی مشغول به خدمت شده ام اما آغاز دوران خدمت من از روستاهای دور افتاده استان گیلان بودد. روستاهایی که حتی از نعمت برق نیز محروم بودند. همین مسئله باعث شد تا از همان زمان حضور فعالی در برنامه های جهادی و خدمات رسانی درمانی در آن مناطق داشته باشم و پس از مدتی نیز پای ثابت این برنامه شدم. امروز نیز بسیار خوشحالم که به این نشست دعوت شدم و آماده ام تا در زمینه خدمت رسانی به هموطنان هر کاری که از دستم ساخته است را عملی کنم. 
وی همچنین افزود: تفکر بسیجی در بیمارستان یعنی ارائه دادن خدمات با کیفیت، به گونه ای که بیمار در زمان ترک بیمارستان از خدمتی که دریافت کرده رضایت کامل داشته باشد. باید در این زمینه جاذبه ایجاد کنیم نه دافعه. امیدواریم همانند گذشته برنامه های جهادی بیمارستان را ادامه داده و بتوانیم آن را گسترش دهیم.
 
  • گروه خبری : مسئولیت پذیری اجتماعی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 237425
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد دکتر مهدی خداپرست: بسیج باید محل آرامش و اعتماد تمام کارکنان بیمارستان فارابی باشد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *