نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/06 - 10:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان فارابی برگزار شد

دکتر مهدی خداپرست: برای یک پزشک نشاندن لبخند بر لبان بیمار بسیار با ارزش است

در مراسمی که به مناسبت روز پزشک در بیمارستان فارابی برگزار شد، رئیس این بیمارستان شاکله پزشکی را بر سه محور شرافت، دانش و آراستگی در گفتار و رفتار استوار دانست.

مراسم گرامیداشت روز پزشک در بیمارستان فارابی برگزار شد
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی در مراسمی که دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ به مناسبت روز پزشک در این مرکز برگزار شد با تبریک فرا رسیدن این روز گفت: به اعتقاد من شاکله پزشکی بر سه محور استوار است. اول از همه شرافت. ما پزشکان در طول عمر کاری خود باید الگوهای مناسبی را انتخاب و بر اساس آن‌ها خود را رصد و بازبینی کنیم. زیرا برای انسانی که در عالم هستی فارغ از شرافت باشد، هر مشکلی ممکن است رخ دهد.
وی دانش را محور دیگری از پزشکی دانست و افزود: برای رسیدن به قله موفقیت باید ابزار مورد نیاز را داشته باشیم. یک پزشک نیز باید دانش کافی را برای پزشک شدن داشته باشد. در این صورت می‌تواند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند. به همین دلیل به پزشکان و دستیاران جوان بیمارستان فارابی توصیه می‌کنم از بستری که برای آموزش و پژوهش در این بیمارستان وجود دارد استفاده کنند تا دانش خود را ارتقا دهند.
رئیس بیمارستان فارابی در ادامه رفتار فاخر را از دیگر خصوصیت یک پزشک برشمرد و اظهار داشت: یک پزشک باید همیشه آراسته بوده و در محیط کار فاخر رفتار کند. معمولا پزشکانی که از نظر ظاهری و کلامی آراسته‌تر رفتار می‌کنند، موفق‌تر نیز هستند. به همین دلیل است که پوشش حرفه‌ای در محیط بیمارستان از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر خداپرست در پایان صحبت‌های خود پزشک شدن را بسیار لذت بخش توصیف کرد و گفت: شاید دانشجویان پزشکی آن قدر درگیر سختی‌های مسیر تحصیل باشند که از لذت پزشک شدن غافل شوند. اما باید بدانید پایان این مسیر بسیار شیرین است. و بدانید برای یک پزشک نشاندن لبخند بر لبان بیمار بسیار با ارزش است.

 

  • گروه خبری : اخبار حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 276093
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *