نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/02/15 - 09:59
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 797
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

آیین اختتامیه بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی برگزار شد

دکتر محمدرضا اکبری: خدا را شاکریم که پس از 4 سال دوباره در سمینار فارابی دور هم جمع شده ایم

مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم شب بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی موسوم به شب فارابی با مرور دوران سخت شیوع کرونا از برگزاری دوباره سیمنارهای فارابی ابراز خشنودی کرد.

آیین اختتامیه بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی برگزار شد دکتر محمد رضا اکبری,
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، آیین اختتامیه بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی پنجشنبه 14 اردیبهشت 1402 در هتل المپیک تهران برگزار شد. دکتر محمدرضا اکبری باغبانی، مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در صحبت های خود در این مراسم با اشاره به برگزاری دوباره سمینارهای فارابی به صورت حضوری اظهار داشت: خدا را شاکریم که پس از 4 سال دوباره در سمینار فارابی دور هم جمع شده ایم و از شرایط سخت و خاطرات عجیب دوران شیوع کرونا گذر کردیم. هیچ گاه فراموش نمی کنم که اولین روز پس از تعطیلات نوروز 1399، زمانی که وارد بیمارستان فارابی شدم، درمانگاه ها و راهروهایی که همیشه مملو از بیمار بود را خالی دیدم. شرایط نگران کننده ای بود. به ویژه برای ما که نگران محافظت از همکاران بیمارستان هم بودیم. حال آن دوران سخت را با همکاری یکدیگر پشت سر گذاشته و خدا را سپاس می گوییم که باز هم در سمینار فارابی گرد هم آمده ایم.
وی با اشاره به درگذشت تعدادی از اساتید و پیشکسوتان چشم پزشکی بیمارستان فارابی گفت: البته دوران شیوع کرونا مصادف بود از دست دادن جمعی از اساتید بزرگ چشم پزشکی کشور و بیمارستان فارابی. اساتیدی همچون دکتر شهیدی، دکتر بهرامی، دکتر لشگری، دکتر یزدیان، دکتر انوری و دکتر وثوق که با توجه به همه گیری کرونا نتوانستیم مراسم شایسته و درخور این بزرگان را برگزار کنیم. امشب فرصتی است تا یاد و خاطره این عزیران را زنده کنیم.
دکتر اکبری در یایان افزود: در چنین سمینار و کنگره هایی تعداد زیادی از افراد تلاش می کنند تا همه چیز به خوبی مدیریت و اجرا شود. بنده به نوبه خودم از جناب آقای دکتر خداپرست، ریاست محترم بیمارستان فارابی، جناب آقای دکتر رضا زارعی، دبیر علمی بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی و تک تک اساتیدی که ما را یاری کردند قدردانی می کنم. همچنین از استادان و همکاران سایر دانشگاه ها و مراکز نیز که دعوت ما را پذیرفته و در این سمینار شرکت کردند، سپاسگزاریم. قدردانی دیگر بنده نیز از گروه های اجرایی، لجستیک و پشتیبانی است که تلاش زیادی کردند تا این سمینار به بهترین شکل برگزار شود. برای همه این عزیزان بهترین ها را آرزومندم.
  • گروه خبری : سمینارها و جشنواره
  • کد خبر : 233722
سید عباس قاضی میرسعید
نویسنده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *