• تاریخ انتشار : 1401/12/23 - 23:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 3376
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی

دکتر سعید کریمی: بیشترین عضوی که در چهارشنبه سوری آسیب می بیند چشم است

معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گوی زنده ای که از اورژانس بیمارستان فارابی با خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی انجام داد، از روند خدمت رسانی به مصدومان مراجعه کننده به این بیمارستان ابراز رضایت کرد.

دکتر سعید کریمی، معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر سعید کریمی، معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه شنبه 23 اسفند 1401 با حضور در اورژانس بیمارستان فارابی و دیدار با دکتر سعید ناطقی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی، از نزدیک بر روند خدمت رسانی به مصدومان چهارشنبه سوری نظارت داشت.
دکتر کریمی در این بازدید گفت و گوی زنده ای نیز با خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی داشت و با اشاره به آمار لحظه ای مصدومان چهارشنبه سوری سال جاری اظهار داشت: از خانواده ها تقاضا دارم که حتما بر فرزندان خود در این شب نظارت بیشتری داشته باشند. زیرا بسیاری از مصدومان چهارشنبه سوری عابرانی هستند که در اثر یک اتفاق ناخواسته، دچار معلولیت می شوند.
وی در ادامه به مصدومیت های چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و افزود: بیشترین عضوی که در چهارشنبه سوری آسیب می بیند، چشم است. به جهت اینکه آسیب پذیرترین عضو است. به خصوص اینکه ترقه ها اجسام پرتابی مانند سنگ ریزه دارند و زمانی که این اجسام با چشم برخورد می کنند، آسیب های جدی ایجاد می شود و گاهی ممکن است نیاز به تخلیه چشم باشد.
معاون درمان وزیر بهداشت توصیه هایی را نیز برای مصدومان چهارشنبه سوری داشت و گفت: زمانی که آسیب به چشم وارد شد از هرگونه دستکاری آن پرهیز کرده و باید به اولین مرکز درمانی مراجعه شود. البته پیشگیری بهتر از درمان است. از هموطنان تقاضا دارم امشب دقت بیشتری داشته باشند تا نیازی به مراجعه به مراکز درمانی نداشته باشند.
دکتر کریمی همچنین با اشاره به اینکه بیمارستان فارابی مرکز اصلی ارجاع بیماران چشمی کشور است تصریح کرد: در حال حاضر که من در بیمارستان فارابی هستم خوشبختانه شرایط پایدار است و تا این ساعت (17:30) مراجعه زیادی وجود ندارد. اما همکاران من همه در آماده باش هستند. اساتید، فلوها و فوق تخصص ها همه در بیمارستان حضور دارند که اگر بیماری مراجعه کرد بتوانند در اسرع وقت امور درمانی او را انجام دهند.
وی در پایان از اتاق عمل اورژانس، بخش اورژانس، بخش صدف و بخش VIP بیمارستان فارابی نیز بازدید کرد و از تلاش های کارکنان این مرکز در شب چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد.
  • گروه خبری : اخبار آموزش سلامت
  • کد خبر : 231780
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی دکتر سعید کریمی، معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از اورژانس بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *