• تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 08:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 182
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

دوره توانمندسازی منتور و رابطان آموزش پرستاری بیمارستان فارابی شامل چه مواردی است؟

سوپروایزر آموزش پرستاری بیمارستان فارابی در گفت و گو با روابط عمومی این مرکز علاوه بر بیان اهداف برگزاری دوره توانمندسازی منتور و رابطان آموزشی گروه پرستاری، به موضوعاتی که در این دوره مطرح می شوند نیز اشاره کرد.

در دوره توانمندسازی منتور و رابطان آموزش پرستاری بیمارستان فارابی چه مواردی مطرح می شود؟
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دوره توانمندسازی منتور و رابطان آموزشی گروه پرستاری این بیمارستان از اردیبهشت 1402 شروع و همچنان ادامه دارد. 
زهرا میرزایی، سوپروایزر آموزش پرستاری بیمارستان فارابی در ارتباط با برگزاری این دوره اظهار داشت: این دوره به صورت هفتگی روزهای سه شنبه و به مدت یک ساعت با هدف ارتقا دانش و مهارت منتور و رابطان آموزشی پرستاری، اتاق عمل و هوشبری برگزار می‌شود.
وی افزود: در این کلاس ها مواردی همچون گزارش نویسی، محاسبات دارویی، هموویژولانس، الکتروشوک، اکسیژن تراپی، تعیین سطح هوشیاری، اصطلاحات بخش رتین و تجهیزات لازم برای اعمال جراحی رتین، تصویربرداری رتین، معرفی درمانگاه های اربیت، استرابیسم، رتین از نظر اصطلاحات، بیماری‌ها و نکات پرستاری و تجهیزات آن واحد مطرح می شود. برای تدریس در این کلاس ها منتور و رابطان آموزشی به عنوان مدرس با واحد ضمن خدمت پرستاری همکاری می کنند. برای تدریس نیز از روش های مبتنی بر سناریو، ایفای نقش و سخنرانی با پاورپوینت استفاده می شود. 

 

  • گروه خبری : آموزش پرستاری
  • کد خبر : 250874
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *