• تاریخ انتشار : 1402/01/31 - 06:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 546
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی برگزار می شود

به همت گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی با عنوان عوارض جراحی های چشم از 13 تا 15 اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد.

بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، همانند سال های گذشته با فرا رسیدن اردیبهشت، فصل داغ سمینار سالیانه فارابی نیز از راه می رسد. سمینار فارابی را می توان میعادگاهی دانست که ماموریت آن حفظ جایگاه چشم پزشکی کشور در خاورمیانه و جهان است. سمیناری که امسال 28 ساله می شود و دانش آموختگان چشم پزشکی از سراسر کشور گرد هم آمده و نویافته های چشم پزشکی را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.
بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی با عنوان عوارض جراحی های چشم از 13 تا 15 اردیبهشت 1402 در هتل المپیک تهران برگزار می شود. همزمان با این سمینار، سیزدهمین سمینار چشم پزشکی ترجمانی، سیزدهمین سمینار سالیانه پرستاری چشم فارابی و هفتمین سمینار سالیانه گروه اپتومتری بیمارستان فارابی نیز برگزار خواهد شد. علاقه مندان به شرکت در سمینار سالیانه فارابی و سایر برنامه های علمی می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی fham.org مراجعه کنند.
پوستر بیست و هشتمین سمینار سالیانه فارابی را از اینجا دریافت کنید.

 

  • گروه خبری : سمینارها و جشنواره
  • کد خبر : 232641
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *