• تاریخ انتشار : 1402/06/13 - 07:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 725
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

ورزش، سلامتی و شاد زیستن

از افراد برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد

در مراسمی با حضور رئیس، مدیر و جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی از نفرات برتر مسابقات ورزشی هفته دولت که در این مرکز برگزار شده بود، قدردانی شد.

از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم قدردانی از نفرات برتر مسابقات ورزشی که به مناسبت هفته دولت که از 4 تا 6 شهریور 1402 در این مرکز برگزار شده بود، با حضور دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس و دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان برگزار شد.
دکتر خداپرست در این مراسم ضمن قدردانی از واحد تربیت بدنی بیمارستان فارابی استفاده از فرصت ها را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: گاهی ما منتظر هستیم فردایی درخشان از راه برسد تا همه چیز در آن خوب و ایده آل باشد. غافل از اینکه زندگی کوتاه است و هر روزی که از عمر ما می گذرد را از دست داده ایم. مطمئن باشید لذتی که امروز از زندگی می برید را 10 سال آینده تجربه نخواهید کرد. پس قدر فرصت و جوانی را بدانید و با ورزش کردن یک زندگی سالم برای خود بسازید.
وی همچنین ورزش را عامل مهم در ایجاد شادی اجتماعی دانست و تصریح کرد: ایجاد نشاط در میان مردم یک مقوله اجتماعی است. در همه جای جهان نیز از این مسئله برای ایجاد شادی و رضایتمندی استفاده می شود. شما ببینید چرا فوتبال یکی از ورزش های پرطرفدار است. زیرا بیش از ورزش های دیگر شادی اجتماعی ایجاد می کند. پس ایجاد فضاهای ورزشی می تواند به ایجاد چنین شرایطی کمک کند. خوشبختانه سال گذشته با کمک معاون محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه توانستیم تجهیزاتی را به سالن های ورزشی اضافه کنیم. درباره ورزش همگانی همکاران نیز اگر کسی پیشنهادی دارد آن را ارائه کند. بنده هم پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.
دکتر رهنما نیز با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقات ورزشی هفته دولت در بیمارستان فارابی گفت: خوشحالیم که امروز در کنار شما ورزشکاران بیمارستان هستیم و گفت و شنود و پیشنهاداتی که همکاران می دهند حس خوبی را به ما منتقل می کند. صحبت های دکتر خداپرست نیز حاوی نکاتی بود که در واقع اصل زندگی است. یعنی سالم زندگی کردن و استفاده از امکانات و فرصت ها برای شاد زیستن. آن هم شادی به معنای سلامت، که شامل همه چیز است. هم معنویت و هم لذت. خواسته ما هم این است که از نظر سلامت و ورزش کارکنان، سرآمد باشیم. به سهم خودم و در جایگاه مدیر بیمارستان با حمایت های رئیس محترم، هر کمکی که در راستای سلامت عموم و ورزش از ما ساخته باشد، کوتاهی نخواهیم کرد. در زمینه ساعت ورزش همکاران نیز هماهنگی های لازم با جناب آقای کریمی، مسئول محترم منابع انسانی بیمارستان انجام شده تا عزیزان دغدغه ای از این نظر نداشته باشند.
وی همچنین به ورزش بانوان شاغل در بیمارستان فارابی اشاره کرد و افزود: شاید سایر مراکز درمانی دانشگاه فضای سبز و امکانات ورزشی مشابه فارابی را نداشته باشند. پس باید از امکانات موجو نهایت استفاده را برد. در حال حاضر سالن ورزشی بیمارستان به گونه ای است که بانوان نیز از آن بهره مند هستند. البته ایجاد فضای ورزشی مناسب بانوان دارای استانداردهایی است که توسط سازمان تربیت بدنی دیده شده و شاید ما در زمینه ایجاد فضای ورزشی برای بانوان هرگز به آن استانداردها نرسیم. اما تلاش می کنیم تا شرایط را برای ورزش این همکاران نیز فراهم کنیم.
قدردانی و اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات ورزشی هفته دولت پایان بخش این مراسم بود. در این مسابقات که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده بود در رشته فوتبال رومیزی بانوان، آرزو سلامی، طاهره عاصمی و نسیم بیرانوند به ترتیب اول تا سوم شدند. همچنین در رشته پرتاب دارت نیز بهناز رحیم زاده، وحیده بابایی و فاطمه اکبری مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش آقایان و در رشته فوتبال رومیزی که با حضور 8 تیم برگزار شده بود، در مسابقه فینال تیم دو نفره محمد رضایی نژاد و سعید رمضان پور با غلبه بر تیم شهرام شریفیان و آرمان گودرزی به مقام اول دست پیدا کردند. در مسابقات فوتبال آقایان نیز که با حضور 8 تیم و در دو دو روز به صورت حذفی برگزار شد، تیم عقاب در دیدار نهایی موفق شد در ضربات پنالتی تیم کافی نت مک را شکست داده و مقام قهرمانی را کسب کند.

 

  • گروه خبری : اخبار فرهنگی ورزشی,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 245544
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی دکتر کاظم رهنما، مدیر بیمارستان فارابی از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد از نفرات برتر مسابقات ورزشی بیمارستان فارابی در هفته دولت قدردانی شد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *