• تاریخ انتشار : 1401/07/20 - 14:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت هفته سلامت روان

ارتقا سلامت روان و افزایش مهارت های ارتباطی در سه جلسه!

واحد آموزش سلامت دفتر پرستاری بیمارستان فارابی با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته سلامت روان یک دوره سه جلسه ای آموزشی برای کارکنان این بیمارستان برگزار خواهد کرد.

به مناسبت هفته سلامت روان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، در جلسه کارگروه ارتقا سلامت بیمارستان، برنامه های آموزشی این مرکز به مناسبت هفته سلامت روان اعلام شد. زینب چاوشی، سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان فارابی در گفت و گو با روابط عمومی این بیمارستان گفت: یکی از مسائلی که در محیط کار باید به آن توجه شود، سلامت روان کارکنان است. دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز توجه ویژه ای به موضوع دارد و به همین دلیل با همکاری معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه توانستیم مجوز برگزاری یک دوره آموزشی سلامت روان ویژه تمام کارکنان بیمارستان فارابی را دریافت کنیم.
وی برگزاری این دوره را علاوه بر ارتقا سلامت کارکنان، بر افزایش مهارت های ارتباطی آنان نیز موثر دانست و اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده قرار است این دوره در سه جلسه با عناوین غلبه بر کمال گرایی، نگاهی بر روابط زوجین و احساس ارزشمندی برگزار شود. در این جلسه ها ابتدا مباحث تئوری بیان می شود و در ادامه فضای کارگاه به صورت عملی و سناریو وار (Role Playing) خواهد بود. در این حالت موضوعات مطرح شده برای شرکت کنندگان ملموس تر بوده و تاثیرگذاری آن نیز افزایش می یابد.
سوپروایزر آموزش سلامت بیمارستان فارابی از فراهم بودن امکان حضور تمام کارکنان این مرکز در دوره آموزشی سلامت روان خبر داد و افزود: این دوره علاوه بر اینکه دارای امتیاز بازآموزی آکادمیک است می تواند نکات آموزنده ای را نیز برای همکاران به همراه داشته باشد. به همین دلیل از آنان تقاضا داریم که تا حد امکان در این دوره حضور پیدا کنند.
اولین جلسه کارگاه آموزشی سلامت روان بیمارستان فارابی چهارشنبه 27 مهر 1401 از ساعت 12:30 تا 15 در سالن آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار خواهد شد. ثبت نام نیز پیش از شروع کارگاه به صورت حضوری انجام می شود. همچنین جلسه های دوم و سوم این دوره نیز 25 آبان و 16 آذر برگزار می شود.
پوستر جلسه اول این کارگاه را از اینجا دریافت کنید.
  • گروه خبری : آموزش و محتوای آموزشی
  • کد خبر : 218961
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *