دریافت نوبت
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
لیست اخبار صفحه :10
حضور بیمارستان فارابی در چهارمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی
IPH 2025 برگزار شد

حضور بیمارستان فارابی در چهارمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

واحد گردشگری سلامت بیمارستان فارابی برای چهارمین سال متوالی در همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH 2025) شرکت کرد. ازمهمترین رویدادهای برپایی این غرفه می توان به بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر بیمارستان فارابی اشاره کرد.

تمرکز بازدیدکنندگان نمایشگاه IPH 2025 بر دستاوردهای چشم‌پزشکی بیمارستان فارابی
گفت و گو با کارشناس مسئول گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران

تمرکز بازدیدکنندگان نمایشگاه IPH 2025 بر دستاوردهای چشم‌پزشکی بیمارستان فارابی

در چهارمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH 2025)، دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به دریافت تندیس «برترین رهبری مراقبت سلامت» شد. به گفته کارشناس مسول گردشگری سلامت معاونت درمان این دانشگاه، حضور بیمارستان فارابی به‌عنوان مرجع اصلی چشم‌پزشکی کشور، با جلب بیشترین توجه بازدیدکنندگان خارجی، جایگاه این مرکز را در عرصه گردشگری سلامت منطقه‌ای بیش از پیش تثبیت کرد.

اعطای تندیس برترین رهبری مراقبت سلامت به دانشگاه علوم پزشکی تهران
چهارمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2025)

اعطای تندیس برترین رهبری مراقبت سلامت به دانشگاه علوم پزشکی تهران

در دومین روز از چهارمین همایش و نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی (IPH2025)، تندیس «برترین رهبری مراقبت سلامت در حوزه گردشگری سلامت (Best Health Care Leadership)» به دانشگاه علوم پزشکی تهران اعطا شد.

برپایی غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی (IPH2025)

برپایی غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران در چهارمین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی (IPH2025)

واحد گردشگری سلامت معاونت درمان با همکاری بیمارستان های فارابی، رازی، مرکز طبی کودکان، مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و بیمارستان کودکان حکیم و سایر بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه غرفه گردشگری سلامت دانشگاه را در چهارمین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی (IPH2025) برپا کردند.

تأکید رئیس بیمارستان فارابی بر نقش کلیدی داروسازان در ارتقای خدمات درمانی
به مناسبت گرامی‌داشت روز داروساز

تأکید رئیس بیمارستان فارابی بر نقش کلیدی داروسازان در ارتقای خدمات درمانی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، دکتر قاسم فخرائی، رئیس این مرکز، در گرامی‌داشت روز داروساز از داروخانه بیمارستان بازدید کرد. وی ضمن تبریک این روز به داروسازان و کارکنان داروخانه، بر اهمیت نقش آنان در زنجیره درمان تأکید و برای رفع چالش‌های موجود و افزایش هماهنگی میان بیمارستان و مجموعه داروخانه‌های ۱۳ آبان ابراز امیدواری کرد.

تامزکست، قسمت اول، استاد پروفسور هرمز شمس
تلویزیون اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران

تامزکست، قسمت اول، استاد پروفسور هرمز شمس

تامزکَست، مجموعه‌ای صوتی است که در روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران تهیه شده و به مفاخر و افتخارات این دانشگاه می پردازد. اولین قسمت این مجموعه به مناسبت روز پزشک 1404 منتشر شد.

تأکید مدیر بیمارستان فارابی بر نقش کلیدی اپتومتریست‌ها در خدمات درمانی
در مراسم گرامی‌داشت روز ملی اپتومتری در بیمارستان فارابی مطرح شد

تأکید مدیر بیمارستان فارابی بر نقش کلیدی اپتومتریست‌ها در خدمات درمانی

علیرضا طاهری‌زاده، مدیر بیمارستان فارابی، در مراسم روز ملی اپتومتری ضمن قدردانی از تلاش‌های اپتومتریست‌ها، بر نقش مهم آن‌ها در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران تأکید کرد. وی همچنین از کارکنان خواست تا با حسن خلق و رفتار شایسته با مراجعان برخورد کرده و به طور همزمان، بر پیگیری مطالبات مالی آنان نیز تأکید کرد.

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرارسیدن روز کارمند

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرارسیدن روز کارمند

دکتر قاسم فخرائی، رئیس بیمارستان فارابی در پیامی فرا رسیدن چهار شهریور، روز کارمند را تبریک گفت. وی کارمندان را شرکای اصلی در برنامه ریزی، ترسیم چشم‌انداز آینده و پیشبرد اهداف عالی این بیمارستان برشمرد.

مدیر بیمارستان فارابی کسب گواهینامه درجه یک برتر اعتباربخشی ملی را تبریک گفت

مدیر بیمارستان فارابی کسب گواهینامه درجه یک برتر اعتباربخشی ملی را تبریک گفت

مدیر بیمارستان فارابی با صدور پیامی، کسب گواهینامه دو ساله درجه یک برتر در ششمین دوره ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور را به کارکنان این مرکز تبریک گفت. در این پیام، از تلاش‌های تمامی بخش‌های درمانی، اداری، پشتیبانی و خدماتی تقدیر و کسب این موفقیت، نشانه‌ای از کیفیت بالای خدمات و تعهد مجموعه به سلامت بیماران عنوان شد.

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
تنظیمات پس زمینه