• تاریخ انتشار : 1403/02/27 - 11:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کلاس آموزشی جوانی جمعیت و سلامت باروری در بیمارستان فارابی برگزار شد

مشاور امور بانوان فرمانداری تهران: تمام تلاش ما رفتن به سمت ایرانی است که جوان باشد

مشاور امور بانوان فرمانداری تهران در کلاس آموزشی جوانی جمعیت و سلامت باروری که در بیمارستان فارابی برگزار شد، آموزش های متنوع به اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان جوانی که در سن باروری هستند را یکی از رویکردهای مهم در هفته ملی جمعیت دانست.

مشاور امور بانوان فرمانداری تهران: تمام تلاش ما رفتن به سمت ایرانی است که جوان باشد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، فاطمه رحمانی، مشاور امور بانوان فرمانداری تهران در کلاس آموزشی جوانی جمعیت و سلامت باروری که با همکاری آموزش سلامت بیمارستان فارابی و اداره کل سلامت شهرداری تهران چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 در این مرکز برگزار شد، اجرای برنامه های هفته ملی جمعیت را ضروری برشمرد و گفت: در حال حاضر تمام دستگاه های اجرایی کشور در حال انجام برنامه های این هفته هستند. یکی از مهمترین برنامه ها و رویکردها در هفته ملی جمعیت، آموزش به اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان جوانی است که در سن باروری هستند.
وی با اشاره به تنوع آموزش های مرتبط با جوانی جمعیت و سلامت باروری افزود: این آموزش ها بسته به شرایط تغییر می کند. به عنوان مثال امروز در بیمارستان فارابی آموزش هایی که مطرح شد جنبه علمی داشت و در بخش های دیگر با توجه به مخاطب موجود می تواند مباحثی مانند روانشناسی، جامعه شناسی و آموزش های فرهنگی اجرا شود.
رحمانی با ابراز خشنودی از برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه جوانی جعیت اظهار داشت: خوشبختانه امروز در بیمارستان فارابی مباحث علمی خوبی در این حوزه به ویژه در زمینه ناباروری مطرح شد. زیرا ناباروری یکی از موضوعاتی است که باعث شده برخی خانواده ها از داشتن فرزند محروم شوند. به امید خدا با شیوه های جدید پزشکی و حمایت های مالی بیمه های درمانی از زوج های نابارور، شرایط را برای فرزند آوری آنان فراهم کنیم.
مشاور امور بانوان فرمانداری تهران در پایان سخنرانی خود شرایط پیری جمعیت در کشور را بحرانی ارزیابی کرد و گفت: تمام تلاش ما رفتن به سمت ایرانی است که جوان باشد. ان شاءالله شرایط برای خانواده ها بهتر و مهیاتر شود تا زوجین به ویژه زوج های جوان فرزندآوری بیشتری داشته باشند. زیرا برکت و شیرینی زندگی به داشتن فرزند است. در واقع این مسئله تکمیل کننده سعادت یک خانواده است.

 

  • گروه خبری : اخبار آموزش سلامت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 265929
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید