• تاریخ انتشار : 1402/07/29 - 11:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 542
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی

مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد

سوپروایزر آموزش سلامت بیمارستان فارابی به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی در گفت و گو با روابط عمومی این مرکز به توجه همزمان به سلامت جسم و روح بانوان شاغل برای افزایش بازدهی در محیط کار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت بانوان ایرانی واحد آموزش سلامت این مرکز صبح شنبه 29 مهر 1402 با حضور دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس، دکتر کاظم رهنما، مدیر و جمعی از مسئولان بیمارستان، اقدام به برگزاری مسابقه آشپزی با عنوان «پخت انواع آش» کرد.
زینب چاوشی، سوپروایزر آموزش سلامت درباره برگزاری این مسابقه به روابط عمومی بیمارستان فارابی گفت: بانوان نصف جمعیت کشور را تشکیل می دهند. در بیمارستان ها این آمار بسیار بیشتر از 50 درصد است و گاه بیشتر نیروی انسانی مراکز درمانی از بانوان هستند. این موضوع لزوم اهمیت توجه به سلامت آنان را بیش از پیش مشخص می کند. همچنین با وجود مشکلاتی که جوامع امروزی با آن مواجه هستند، برای افزایش بازده بانوان در محیط کار حتما باید به سلامت روحی این قشر نیز توجه ویژه داشته باشیم. 
وی با اشاره به برنامه این بیمارستان در هفته سلامت بانوان افزود: برای ایجاد نشاط در بین بانوان شاغل در بیمارستان فارابی تصمیم گرفتیم با همکاری واحد تغذیه برنامه آشپزی را ترتیب دهیم. تعدادی از همکاران نیز با پختن انواع آش در این مسابقه شرکت کردند. آشپزی هم می تواند باعث تلطیف روح و هم آشنایی با غذاهای سالم و نحوه تهیه آن ها شود. در واقع این رقابت با هدف آموزش اهمیت تغذیه سالم در بانوان ترتیب داده شده است. البته از نفرات برتر نیز با اهدای جوایزی قدردانی خواهد شد. همچنین در کنار این مسابقه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان را نیز خواهیم داشت تا این همکاران روز خود را با شادابی آغاز کنند.
در پایان این مسابقه و پس از اعلام نظر داوران الهام هادی زاده، کارشناس بیهوشی، سوگل ساریخانی، کارشناس بهبود کیفیت و الناز ادیب، از واحد پذیرش بیمارستان فارابی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

  • گروه خبری : اخبار آموزش سلامت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 248811
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شدمسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد مسابقه پخت انواع آش در بیمارستان فارابی برگزار شد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *