• تاریخ انتشار : 1401/12/16 - 16:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 710
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی رژیم درمانگر

مدیر بیمارستان فارابی: پشت هر خدمتی که در بیمارستان انجام می شود دعایی هم از سوی بیماران وجود دارد

مراسم گرامیداشت روز جهانی رژیم درمانگر با حضور مدیر و جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی در واحد تغذیه این مرکز برگزار شد.

گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت گرامیداشت روز جهانی رژیم درمانگر، سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی به همراه جمعی از مسئولان این مرکز روز سه شنبه 16 اسفند 1401 با حضور در واحد تغذیه بیمارستان، از کارکنان این واحد قدردانی کردند.
مرادی در این مراسم ضمن قدردانی از کارکنان واحد تغذیه و پیمانکاران این واحد گفت: نباید فعالیت واحد تغذیه را تنها به تهیه غذا محدود کرد. بلکه این واحد را باید یکی از بخش هایی که تاثیر مستقیم بر سلامت بیماران و کارکنان دارد، برشمرد. علاوه بر آن باید بدانیم که ما در یک مرکز درمانی کار می کنیم و حفظ سلامت بیماران یکی از وظایف اصلی ماست. باید بدانیم پشت هر خدمتی که در بیمارستان انجام می شود، دعایی هم از سوی این بیماران وجود دارد. خوشبختانه پیام هایی هم که از طرف آنان به ما می رسد شامل رضایت و قدردانی از کارکنان واحد تغذیه است. هم همکارانی که در تهیه غذا مشارکت دارند و هم عزیزانی که به توزیع آن در بخش ها مشغول هستند.
وی در ادامه افزود: درست است که حجم کار زیاد است و ممکن است باعث خستگی همکاران شود، اما رفتار همراه با احترام شما باعث شده که دعای بیماران همیشه همراه شما باشد. شاید نفع مادی نداشته باشد اما بعد معنوی آن در زندگی شما تاثیر گذار است. خوشبختانه مسئولان و کارشناسان واحد تغذیه همواره از عملکرد کارکنان آشپزخانه رضایت دارند. ما نیز تلاش می کنیم پیگیر شرایط همکاران شرکت های پیمانکار به ویژه کارکنان آشپزخانه بیمارستان فارابی باشیم.
  • گروه خبری : اخبار آموزش سلامت
  • کد خبر : 230343
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز رژیم درمانگر در بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *