• تاریخ انتشار : 1399/10/22 - 16:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مراسم قدردانی از بسیجیان حاضر در طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی

مدیر بیمارستان فارابی فرصت حضور در طرح های جهادی را ارزشمند دانست

مراسم قدردانی از اعضای کانون بسیج شهید سهرابی بیمارستان فارابی و بسیجیان حاضر در طرح همیار سلامت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این بیمارستان برگزار شد.

سعید مرادی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم قدردانی از بسیجیان حاضر در طرح همیار سلامت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور زیدالله سیفی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲۸۵ سلمان فارسی شهرستان اسلامشهر و سعید مرادی و فریده آژیر، مدیر و مدیر پرستاری بیمارستان فارابی دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ در این مرکز برگزار شد.
سیفی با قدردانی از کارکنان و بسیجیان بیمارستان فارابی که در طرح همیاری شهید سلیمانی شرکت کرده بودند گفت: با کمک مرکز بهداشت شهرستان اسلامشهر و همکاران بسیجی حوزه استحفاظی قائمیه اسلامشهر و به یاری اعضای کانون بسیج شهید سهرابی بیمارستان فارابی حدود بیست هزار خانوار از نظر ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شدند. در این طرح توانستیم صد و پنجاه مورد جدید ابتلا به این ویروس را شناسایی کرده و به مراکز درمانی ارجاع دهیم. در فاز دوم این طرح نیز با حضور پرستاران و پزشکان مرکز بهداشت شهرستان اسلامشهر پنجاه نفر از ساکنان کم برخوردار این منطقه به صورت رایگان ویزیت و درمان شدند. وی در ادامه به اثرات اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: یکی از برکات این طرح شناسایی خانوارهای نیازمند امکانات بهداشتی مانند حمام بود که با همکاری فرمانداری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسلامشهر نسبت به رفع این مشکل و تامین امکانات بهداشتی اقدام کردیم. از بسیجیان بیمارستان فارابی نیز که به مدت سه روز در این طرح و در کنار ما حضور داشتند صمیمانه قدردانی می‌کنم و امیدوارم در آینده شاهد همکاری بیشتر با این عزیزان باشیم.
مرادی نیز طرح همیاری شهید سلیمانی را اثربخش ارزیابی کرد و بیمارستان فارابی را پیش قدم برای حضور در طرح‌های جهادی کشور دانست. وی گفت: این طرح که یادآور فعالیت‌ های جهادی این شهید بزرگوار است باعث شد اعضای کانون بسیج بیمارستان فارابی مانند طرح‌های جهادی پیشین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هموطنانمان بپردازند. خوشبختانه با کاهش میزان انتقال ویروس کرونا و کاهش تعداد مبتلایان شاهد ثمربخشی این طرح و مدافعان سلامت در سراسر کشور هستیم.
بیمارستان فارابی با اشاره به تاثیرات طرح همیاری شهید سلیمانی افزود: این طرح از نظر مراقبت، حمایت و نظارت همانطور که تصور می‌ شد موفق عمل کرد و خوشحالیم که کارکنان بیمارستان فارابی نیز سهم کوچکی در این موفقیت داشتند. البته ما به عنوان خدمتگزاران مردم فرصت حضور در طرح‌های جهادی را ارزشمند می‌دانیم تا برای رضای خداوند در رفع درد و رنج بیماران و نیازمندان مناطق محروم کشور سهیم باشیم.  
مدیر پرستاری بیمارستان فارابی نیز با ابراز خوشنودی از حضور کارکنان و پرستاران این بیمارستان در این طرح اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا و افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها و به منظور رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد کاهش حضور کادر درمان در طرح‌های جهادی بودیم اما خدا را شکر با اجرای این طرح بازهم توانستیم در خدمت مردم عزیز باشیم. بنده به نمایندگی از دفتر پرستاری بیمارستان فارابی اعلام می‌کنم پرستاران این بیمارستان هر زمان و در هر نقطه‌ ای از کشور آماده خدمت‌ رسانی به بیماران و نیازمندان هستند.
در پایان این مراسم از بسیجیانی که در طرح همیار سلامت شهید سلیمانی حضور داشتند با اهدای تقدیرنامه و هدایایی قدردانی شد.
  • گروه خبری : مسئولیت پذیری اجتماعی
  • کد خبر : 231101
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *