• تاریخ انتشار : 1399/07/30 - 16:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 95
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

زمین چمن مصنوعی بیمارستان فارابی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی بیمارستان فارابی با حضور معاونان توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت رسمی افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی بیمارستان فارابی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر محمود بیگلر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع و دکتر محمدحسین پورغریب، معاون دانشجویی فرهنگی  دانشگاه علوم پزشکی تهران ظهر چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ به همراه دکتر حامد شفارودی، مدیر تربیت بدنی و دکتر سید رضا حسینی سده، مشاور اجرایی معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه با حضور در این بیمارستان از فضاهای ورزشی بازدید و به همراه جمعی از مسئولان بیمارستان فارابی زمین چمن مصنوعی این مرکز را به صورت رسمی افتتاح کردند.
دکتر اکبری، رئیس بیمارستان فارابی در این بازدید با ابراز خشنودی از این بازدید گفت: ما همیشه برای توسعه فضا و سرانه ورزشی بیمارستان فارابی تلاش و برخی از تجهیزات ورزشی را تهیه کرده‌ ایم و مکاتباتی را نیز با دانشگاه انجام داده‌ ایم تا بتوانیم با همکاری آنان تجهیزات ورزشی بیشتری برای سالن‌ های ورزشی بیمارستان تهیه کنیم. همچنین در صدد هستیم تا در آینده محلی را با نصب تجهیزات ورزشی به مسیر سلامت اختصاص دهیم.
وی با اشاره به راه اندازی سالن ورزشی اختصاصی بانوان شاغل بیمارستان فارابی درسال‌ های گذشته افزود: با توجه به نیاز بانوان بیمارستان به یک سالن ورزشی توانستیم فضایی را به این امر اختصاص دهیم تا بانوان بتوانند برای انجام ورزش‌ هایی مانند یوگا و حرکات اصلاحی از این فضا استفاده کنند.  
دکتر حامد شفارودی نیز در مصاحبه با خبرنگار بیمارستان فارابی با اشاره به برنامه‌ های تربیت بدنی دانشگاه در دوران همه گیری کووید-۱۹ اظهار داشت: ما سعی کرده‌ ایم بر اساس شیوه نامه‌ های ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل کنیم. با این حال بخش تربیت بدنی معاونت دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت در نظر دارد تا شیوه نامه‌ های اختصاصی در ارتباط با اماکن ورزشی زیرمجموعه دانشگاه‌ های علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌ ها را تدوین کرده و برای این دانشگاه‌ ها ارسال کنیم. قطعا این شیوه نامه‌ ها متفاوت خواهد بود.
دکتر شفارودی در ادامه سیاست‌ های دانشگاه علوم پزشکی تهران در اجرای شیوه نامه‌ های بهداشتی در اماکن ورزشی زیرمجموعه این دانشگاه را بیان کرد و گفت: در زمان همه گیری کووید-۱۹ تلاش کرده‌ ایم تا با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی از فضاهای ورزشی روباز دانشگاه استفاده کنیم و حتی در مورد رشته‌ های ورزشی مانند تنیس روی میز که امکان برگزاری آن در فضاهای ورزشی سرپوشیده وجود داشت نیز از شیوه نامه‌ هایی که انجمن تنیس روی میز کشور تهیه کرده بود عمل کردیم و خدا را شکر مشکلی در این میان وجود نداشت.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه از محدود کردن فعالیت‌ های تربیت بدنی در زمان پیک شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود: ما از انجمن‌ های ورزشی مختلف در خصوص امکان برگزاری فعالیت‌ های ورزشی در زمان پیک  کووید-۱۹ استعلام گرفته‌ ایم تا بتوانیم در چارچوب قوانینی که در این دوران تدوین شده عمل کنیم با توجه به اینکه این بیماری رفتار ناشناخته‌ ای دارد، در مواردی نیز ما باوجود درخواست دانشجویان برای انجام فعالیت‌ های ورزشی سعی می‌ کنیم تا احتیاط لازم را برای حفظ سلامت دانشجویان و کارکنان در نظر بگیریم و محدودیت‌ های بیشتری را اعمال کنیم.
وی همچنین به برنامه ریزی تربیت بدنی دانشگاه برای انجام فعالیت‌ های ورزشی محدود در آغاز ترم جدید اشاره کرد و گفت: متاسفانه در آغاز پاییز و ترم جدید با پیک جدید از بیماری کووید-۱۹ مواجه شدیم و مجبور شدیم تا فعالیت در برخی از رشته‌ های ورزشی را متوقف کنیم اما تلاش می‌ کنیم تا در صورت کاهش همه گیری این بیماری، فعالیت خودمان را با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی در فضاهای ورزشی روباز دانشگاه از سر بگیریم.
بازدید از سالن ورزشی آقایان و امکانات آن پایان بخش این بازدید بود.

 

  • گروه خبری : اخبار فرهنگی ورزشی
  • کد خبر : 231174
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *