دریافت نوبت: نوبت دهی بیمارستان فارابی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/18 - 15:19
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 93
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد

رئیس بیمارستان فارابی: برای موفقیت در مسیر گردشگری سلامت باید فعالیت شبانه روزی داشته باشیم

رئیس بیمارستان فارابی در نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات با اشاره به تجارب این بیمارستان در حوزه گردشگری سلامت گفت: برای موفقیت در صنعت باید زیرساخت مناسب داشته باشیم. زیرا شروع کردن یک کار خوب بدون فراهم بودن زیر ساخت ها نتیجه خوبی نخواهد داشت.

نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی در نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات که از ۱۷ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌ های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد در ارتباط با تجربیات و دستاوردهای بیمارستان فارابی در زمینه گردشگری سلامت گفت: صنعت گردشگری یک صنعت درآمدزاست و درآمدهای دلاری نیز همواره جذابیت‌ های خودش را دارد. اما برای موفقیت در صنعت باید زیرساخت مناسب داشته باشیم. زیرا شروع کردن یک کار خوب بدون فراهم بودن زیر ساخت‌ ها نتیجه خوبی نخواهد داشت.
وی با اشاره به تاریخچه بخش بیماران بین الملل بیمارستان فارابی افزود: در ابتدای شروع به کار این بخش به ما می‌ گفتند چرا فعالیت‌ های این بخش را گسترش نمی‌ دهید. پاسخ ما این بود که اگر ما این کار را با زیرساخت نامناسب پیش ببریم به برند دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان فارابی در سطح منطقه و بین الملل آسیب خواهیم زد.
رئیس بیمارستان فارابی در ادامه گزارشی از فعالیت‌ ها و درآمد بخش بیماران بین الملل این مرکز ارائه کرد و اظهار داشت: برای انجام کار درست در حوزه‌ های اقتصادی باید نگرش درستی به آن ساز و کار داشته باشیم. به عنوان مثال باید افرادی که به عنوان واسطه (Agent) در گردشگری سلامت فعالیت می‌ کنند ساماندهی شوند یا مشکلات احتمالی اسکان بیماران خارجی رفع شود. اجرای دقیق این موارد و موارد مشابه نیز نیازمند همکاری بیش از یک یا دو وزارتخانه است.
دکتر خداپرست با تاکید بر اهمیت ارتباطات در گردشگری سلامت تصریح کرد: ما به عنوان قطب علمی چشم پزشکی کشور با برخی از کشورها ارتباط مستمری را در حیطه چشم پزشکی برقرار کرده‌ ایم تا بتوانیم در کنار ارائه خدمات درمانی به بیماران خارجی، چرخه ادامه درمان آنان را نیز گسترش دهیم. حتی برای گسترس توریسم تحصیلی نیز با دانشگاه‌ های تاثیرگذار کشورهای همسایه نیز در ارتباط هستیم تا دانشجویان این دانشگاه‌ ها برای ادامه تحصیل به ایران بیایند.
وی موفقیت دراز مدت در گردشگری سلامت را نیازمند تربیت نیروی انسانی متخصص دانست و عنوان کرد: در حوزه نیروی انسانی باید افراد توانمند را تربیت کرده و مورد استفاده قرار دهیم. ما در بیمارستان فارابی مهندس پیام امیدوار را به عنوان کارشناس مسئول IPD داریم که بسیار پر تلاش عمل می‌ کند. برای موفقیت در مسیر گردشگری سلامت باید فعالیت شبانه روزی داشته باشیم. امیدوارم در نهایت شاهد رشد و بالندگی همه مراکز درمانی کشور در حیطه گردشگری سلامت باشیم.

 

  • گروه خبری : اخبار گردشگری سلامت
  • کد خبر : 280858
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شدنهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد نهمین کنگره تخصصی و ششمین کنگره بین المللی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات برگزار شد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه