• تاریخ انتشار : 1401/02/12 - 11:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 642
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی

دکتر مهدی خداپرست: نیروهای خدمات بیمارستان فارابی هرگز در کار خود کم نمی گذارند

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر در مراسمی با حضور رئیس و مسئولان بیمارستان فارابی از کارکنان واحد دفتر خدمات این مرکز قدردانی شد.

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی
به گزارش روابط عمومی داشنگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، هم زمان با 11 اردیبهشت 1401 مراسمی به منظور گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر با حضور دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس، سعید مرادی، مدیر ، فریده آژیر مدیر پرستاری و کارکنان دفتر خدمات بیمارستان فارابی برگزار شد.
دکتر خداپرست در این مراسم با قدردانی از تلاش های کارکنان واحد خدمات بیمارستان اظهار داشت: نیروهای خدمات در بیمارستان ها همواره فشار و سختی زیادی را تحمل می کنند. از انجام کارهای فیزیکی تا خدمت رسانی به بیماران. همین مسئله نشان دهنده اهمیت کار آنان در مجموعه فارابی است. به ویژه اینکه در حال حاضر نیز نسبت به سال های گذشته با کاهش نیرو در واحد خدمات بیمارستان مواجه هستیم. اما من سال هاست که با بسیاری از این افراد رفاقت دارم و شاهد هستم که هرگز در کار خود کم نمی گذارند.
وی با اشاره به مشکلات کارکنان واحد خدمات بیمارستان فارابی افزود: با توجه به شرایطی که در آن هستیم می دانم که بسیاری از همکاران این واحد مشکلاتی دارند. از زمانی که مسئولیت ریاست بیمارستان فارابی به بنده محول شد پیگیر رفع این موارد به ویژه مشکلات معیشتی این عزیزان هستم. 
وی در پایان افزود: خدمت به بیمار کار بسیار بزرگی است. زمانی که به بیماری کمک می کنید مطمئن باشید همان  لبخندی که بر لبان بیمار نقش می بندد جایی در زندگی شما گره از کاری باز خواهد کرد. امیدوارم در کنار هم بتوانیم بهترین خدمات را به بیماران و مددجویان ارائه کنیم.
  • گروه خبری : اخبار حوزه ریاست
  • کد خبر : 230786
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی دکتر مهدی خداپرست، رئیس بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی سعید مرادی، مدیر بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی فریده آژیر، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *