نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 18:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 737
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی از فعالان حوزه ایمنی بیمار بیمارستان فارابی

ارتقای ایمنی بیمار به شرط پیشنهاد!

به مناسبت روز جهانی ایمنی بیمار و در راستای کاهش احتمال خطا و ارتقا سطح ایمنی بیماران در بیمارستان فارابی، با حضور معاون درمان این مرکز، از کارکنان فعال در این حوزه قدردانی شد.

بهبود ایمنی بیمار به شرط پیشنهاد!
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دوشنبه 27 شهریور 1402 با حضور دکتر سید محسن رفیع زاده طبائی زواره، معاون درمان، دکتر ساغر صمیمی سده، رئیس گروه بیهوشی و دکتر محمدرضا مهرابی بهار، مسئول ایمنی بیمارستان فارابی از کارکنان فعال در حوزه ایمنی بیمار این مرکز قدردانی شد.
این برنامه مدتی است که با همکاری معاونت درمان و واحد ایمنی بیمار بیمارستان فارابی اجرا می شود و هدف از آن نیز تشویق و ایجاد روحیه کار گروهی برای کاهش احتمال بروز خطا و ارتقا سطح ایمنی بیماران است. نکته مهم و جالب توجه در این مراسم، معرفی کارکنانی است که برای اصلاح فرایندهای دخیل در ایمنی بیمار، پیشنهادات خود را به واحد ایمنی بیمار این بیمارستان ارائه می کنند. یکی از این پیشنهادات که توسط زیبا همدم پی، پرستار این بیمارستان مطرح شده بود، نصب مشخصات فردی بیماران روی لنزهای تهیه شده بود تا باعث کاهش احتمال بروز خطا شود. پیشنهاد بعدی نیز توسط محبوبه قشلاقی، کارشناس اتاق عمل بیمارستان فارابی ارائه شد که بر اساس آن برای حفظ ایمنی بیماران کلاس های آموزشی به ویژه آموزش Plan خوانی برای گروه های پرستاری برگزار شود.
در این مراسم همچنین از مهدی مخلصیان، شهلا جندقی و ساناز جلیلی وند، کارشناسان بیهوشی بیمارستان برای ارسال گزارش های خطا مربوط به جراحی های لغو شده و ارائه تحلیل و راهکارهای پیشنهادی برای پیشگیری از این چالش قدردانی شد.

 

  • گروه خبری : درمان و ایمنی بیماران,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 246454
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

بهبود ایمنی بیمار به شرط پیشنهاد! بهبود ایمنی بیمار به شرط پیشنهاد! بهبود ایمنی بیمار به شرط پیشنهاد!

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *