• تاریخ انتشار : 1403/04/07 - 09:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه آموزشی منشور حقوق بیمار در بیمارستان فارابی

آگاهی از منشور حقوق بیمار، کلید بهبودی سریع تر و جلوگیری از صدمات روحی و جسمی

کارگاه آموزشی منشور حقوق بیمار ویژه کارکنان درمانی، پشتیبانی و حفاظت فیزیکی بیمارستان فارابی با هدف آشنایی بیشتر این گروه ها با حقوق بیمار، بهبود ارتباط بین کارکنان و بیماران و افزایش کیفیت خدمات برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی منشور حقوق بیمار در بیمارستان فارابی
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، کارگاه آموزشی منشور حقوق بیمار ویژه کارکنان درمانی، پشتیبانی و حفاظت فیزیکی این بیمارستان صبح دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد.
فاطمه مقدسی، دکترای منابع انسانی و مدرس این کارگاه در گفت و گو با روابط عمومی بیمارستان فارابی گفت: هدف از ایجاد منشور حقوق بیمار دفاع از حقوق بیماران و اطمینان از مراقبت کافی از آن‌ها است. در واقع این منشور موجب بهبود ارتباط بین بیمار و ارائه دهندگان خدمت می‌شود که در نهایت کیفیت خدمات را ارتقاء می‌دهد.
مسئول بهبود کیفیت بیمارستان فارابی در ادامه با اشاره به اهمیت آگاهی بیماران از منشور حقوق بیمار افزود: آگاه بودن بیماران و مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری و محترم شمردن حقوقشان، باعث سرعت بخشیدن به بهبودی آنان، کاهش زمان بستری در بیمارستان و جلوگیری از صدمات روحی و جسمی جبران ناپذیر خواهد شد. منشور حقوق بیمار همچنین از به وجود آمدن دعاوی احتمالی بین بیمار و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی نیز جلوگیری می‌کند.
مقدسی در پایان این گفت و گو اظهار داشت: لذا با هدف افزایش رضایتمندی بیماران، کارگاه آموزشی منشور حقوق بیمار ویژه همکاران درمانی، پشتیبانی و حفاظت فیزیکی با روشی نوین و کاربردی در کلاس پرستاری بیمارستان فارابی برگزار شد.
  • گروه خبری : آموزش کارکنان,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 269797
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید