دریافت نوبت
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

مشخصات پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک بیمارستان فارابی:

کارفرما:

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران – بیمارستان فارابی
 

مشاور:

شرکت مهندسین مشاور شارستان
 

مشخصات:

– 44000 متر مربع
– 165 تخت تخصصی
– 14 تخت مراقبت های ویژه
– 26 اتاق عمل
- 28 تخت ریکاوری
– مرکز همایش
– درمانگاه های فوق تخصصی و پاراکلینیک های مشاوره
– کتابخانه و بخش های آموزشی
 

تعداد طبقات:

10 طبقه شامل:
- زیر زمین: واحدهای خدماتی و تاسیساتی
- طبقه همکف: بخش های درمانی، اداری، آموزشی و آمفی تئاتر
- طبقه اول: بخش های درمانی و آموزشی
- طبقه دوم: بخش های بستری و جراحی
- طبقه سوم: بخش های بستری و جراحی
- طبقه چهارم: پاویون دستیاران
- طبقه پنجم: بخش بستری VIP
- طبقه ششم: ریاست و واحدهای اداری
- طبقه هفتم: پاویون اساتید و سوئیت پزشکان میهمان
- طبقه بام: واحدهای تاسیساتی
- ساختمان جانبی:واحدهای تاسیساتی و برق
 

وضعیت پروژه:

در حال اجرا
 

 

 
 
 
  • تاریخ انتشار : 1404/02/18 - 19:07
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 557
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مدیر با مدیران کشیک بیمارستان فارابی

مدیر بیمارستان فارابی: به دنبال بهبود عملکرد بیمارستان در شیفت های عصر و شب هستیم

علیرضا طاهری زاده، مدیر بیمارستان فارابی تهران، در نشستی با مدیران کشیک این مرکز، نقش کلیدی آنان را در نظارت و بهبود عملکرد بیمارستان در ساعات غیر اداری برجسته دانست و بر لزوم یافتن راهکارهای عملی برای رفع چالش‌های موجود تاکید کرد.

نشست مدیر با مدیران کشیک بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ علیرضا طاهری زاده، مدیر بیمارستان فارابی نشستی را با مدیران کشیک این مرکز برگزار کرد.

طاهری زاده ضمن قدردانی از زحمات بی‌وقفه مدیران کشیک، نقش آنان در نظارت دقیق بر فرایندهای بیمارستان در ساعات غیر اداری به ویژه در نوبت کاری عصر و شب را بسیار مهم و برجسته توصیف کرد. 

وی گفت: «با توجه به اینکه بیمارستان فارابی یک مرکز درمانی شبانه روزی است به همین دلیل باید همواره به دنبال ارائه راهکار برای بهبود هرچه بیشتر عملکرد بیمارستان در شیفت های عصر و شب نیز باشیم.»

مدیر بیمارستان فارابی در ادامه افزود: «چالش هایی که معمولا از طرف مدیران کشیک مطرح می شود عمدتاً بر مسائل مربوط به هماهنگی‌ها، منابع و برخی فرایندهای اجرایی متمرکز هستند. پس باید به صورت جداگانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و راهکارهای عملی برای رفع آن‌ها پیشنهاد و انجام شود.»

طاهری زاده در پایان بر برگزاری مستمر نشست با مدیران کشیک بیمارستان فارابی تاکید کرد و اظهار داشت: «هدف اصلی ما از برگزاری این نشست ها و اقدامات پس از آن، باید ارتقای کیفیت خدمات رسانی و بهبود عملکرد بیمارستان در تمامی ساعات شبانه روز باشد.»

  • کد خبر : 297136
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

نشست مدیر با مدیران کشیک بیمارستان فارابینشست مدیر با مدیران کشیک بیمارستان فارابی نشست مدیر با مدیران کشیک بیمارستان فارابی نشست مدیر با مدیران کشیک بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه