دریافت نوبت
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

مشخصات پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک بیمارستان فارابی:

کارفرما:

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران – بیمارستان فارابی
 

مشاور:

شرکت مهندسین مشاور شارستان
 

مشخصات:

– 44000 متر مربع
– 165 تخت تخصصی
– 14 تخت مراقبت های ویژه
– 26 اتاق عمل
- 28 تخت ریکاوری
– مرکز همایش
– درمانگاه های فوق تخصصی و پاراکلینیک های مشاوره
– کتابخانه و بخش های آموزشی
 

تعداد طبقات:

10 طبقه شامل:
- زیر زمین: واحدهای خدماتی و تاسیساتی
- طبقه همکف: بخش های درمانی، اداری، آموزشی و آمفی تئاتر
- طبقه اول: بخش های درمانی و آموزشی
- طبقه دوم: بخش های بستری و جراحی
- طبقه سوم: بخش های بستری و جراحی
- طبقه چهارم: پاویون دستیاران
- طبقه پنجم: بخش بستری VIP
- طبقه ششم: ریاست و واحدهای اداری
- طبقه هفتم: پاویون اساتید و سوئیت پزشکان میهمان
- طبقه بام: واحدهای تاسیساتی
- ساختمان جانبی:واحدهای تاسیساتی و برق
 

وضعیت پروژه:

در حال اجرا
 

 

 
 
 
  • تاریخ انتشار : 1404/02/07 - 08:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 400
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در آستانه روز جهانی کار و کارگر

مدیر بیمارستان فارابی پای صحبت‌های کارکنان خدمات نشست

در آستانه روز جهانی کار و کارگر، مدیر بیمارستان فارابی با نمایندگان واحد خدمات این مرکز دیدار و ضمن قدردانی از آنان، به بررسی دغدغه‌ها و مشکلات این واحد پرداخته و از برنامه ریزی و تلاش مسئولان بیمارستان برای رفع این مشکلات خبر داد.

به مناسبت هفته کارگر، مدیر بیمارستان فارابی پای صحبت‌های کارکنان خدمات نشست

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته کارگر و در آستانه روز جهانی کار و کارگر، علیرضا طاهری زاده، مدیر بیمارستان فارابی، شنبه 6 اردیبهشت 1404 میزبان نمایندگان واحد خدمات این مرکز بود و دغدغه‌ها و مشکلات آنان را شنید.

نمایندگان واحد خدمات در این نشست صمیمانه که با هدف بررسی مسائل و چالش‌های این واحد و کارکنان آن برگزار شد، به بیان مشکلات و دغدغه‌های همکاران خود در زمینه‌های مختلف پرداختند و پیشنهاداتی را نیز برای بهبود شرایط کاری و ارتقای کیفیت خدمات ارائه کردند.

مدیر بیمارستان فارابی نیز ضمن استقبال از دغدغه‌های مطرح شده و قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان واحد خدمات، بر نقش حیاتی این واحد در ارائه خدمات مطلوب به بیماران و عملکرد کلی بیمارستان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تکریم نیروی کار و بهبود شرایط کاری آنان، قول‌های مساعدی را برای بررسی دقیق مشکلات مطرح شده و پیگیری راهکارهای مناسب جهت رفع آن‌ها، ارائه داد.

طاهری زاده افزود: «کارکنان پرتلاش واحد خدمات، نقش بسزایی در ایجاد محیطی آرام و مساعد برای بیماران و همکاران دارند و تلاش‌های آنان در حفظ نظم، نظافت و ارائه خدمات پشتیبانی، یکی از ارکان اساسی عملکرد مطلوب بیمارستان محسوب می‌شود. ما به این تلاش‌ها ارج می‌نهیم و همواره قدردان زحمات شما خواهیم بود.»

مدیر بیمارستان فارابی همچنین بر اهمیت ارتباط مستمر میان مدیریت و کارکنان تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود که با تداوم این جلسات، گام‌های موثری در جهت بهبود شرایط کاری و افزایش رضایت شغلی تمامی پرسنل برداشته شود.

  • کد خبر : 295887
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه