دریافت نوبت
متن مورد نظر خود را جستجو کنید

مشخصات پروژه در حال ساخت مرکز آکادمیک بیمارستان فارابی:

کارفرما:

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران – بیمارستان فارابی
 

مشاور:

شرکت مهندسین مشاور شارستان
 

مشخصات:

– 44000 متر مربع
– 165 تخت تخصصی
– 14 تخت مراقبت های ویژه
– 26 اتاق عمل
- 28 تخت ریکاوری
– مرکز همایش
– درمانگاه های فوق تخصصی و پاراکلینیک های مشاوره
– کتابخانه و بخش های آموزشی
 

تعداد طبقات:

10 طبقه شامل:
- زیر زمین: واحدهای خدماتی و تاسیساتی
- طبقه همکف: بخش های درمانی، اداری، آموزشی و آمفی تئاتر
- طبقه اول: بخش های درمانی و آموزشی
- طبقه دوم: بخش های بستری و جراحی
- طبقه سوم: بخش های بستری و جراحی
- طبقه چهارم: پاویون دستیاران
- طبقه پنجم: بخش بستری VIP
- طبقه ششم: ریاست و واحدهای اداری
- طبقه هفتم: پاویون اساتید و سوئیت پزشکان میهمان
- طبقه بام: واحدهای تاسیساتی
- ساختمان جانبی:واحدهای تاسیساتی و برق
 

وضعیت پروژه:

در حال اجرا
 

 

 
 
 
  • تاریخ انتشار : 1403/10/03 - 15:18
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 353
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد

تاکید بر نقش تعیین کننده مدیران کشیک در روند جاری بیمارستان

علیرضا طاهری زاده، مدیر بیمارستان فارابی در نشستی که با مدیران کشیک این بیمارستان داشت ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه آنان، مدیران کشیک را پل ارتباطی میان کارکنان نوبت های عصر و شب این مرکز دانست.

00:00
00:00
دانلود
به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، نشست صمیمی علیرضا طاهری زاده، مدیر بیمارستان فارابی با مدیران کشیک این مجموعه ظهر یکشنبه 3 دی 1403 برگزار شد. طاهری زاده در این نشست با تاکید بر جایگاه این مدیران، بر نقش تعیین کننده یک مدیر کشیک در روند جاری بیمارستان تاکید کرد.
وی همچنین افزود: برخی خطاها و مشکلات در نوبت های کاری و عصر و شب رخ می دهند که ممکن است مغفول بمانند. با ید با کمک مدیران کشیک این خطاها را شناسایی و برای رفع آن اقدام کرد.
مدیر بیمارستان فارابی همچنین به حُسن خلق یک مدیر کشیک در برخورد با بیماران و همراهان آنان اشاره کرد و اظهار داشت: حسن خلق پایه ارتباطات است و ایجاد یک ارتباط مناسب با بیماران می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.
طاهری زاده توجه به جزئیات را نیز یکی از شاخص های مدیر کشیک موفق برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه سه چهارم عملکرد بیمارستان فارابی مربوط به نوبت های کاری عصر و شب است باید جزئیات را دقیق ببینید تا آن چه که باعث زحمت بیماران می شود را رفع کنید.
تعامل مدیران کشیک با سوپروایزرها موضوع دیگری بود که مدیر بیمارستان فارابی بیان کرد و گفت: این تعامل باید به گونه ای باشد که سطح کار گروهی در بین همکاران را افزایش داده و همدلی و همگرایی را بین آنان تقویت کند.
وی در پایان صحبت های خود خطاب به حاضران در این نشست گفت: شما خودتان می توانید جایگاه مدیران کشیک در بیمارستان را تقویت کنید.
بیان نظرات و پیشنهادات و ارائه راهکار برای چالش هایی که این مدیران با آن مواجه هستند در کنار قدردانی از دو نفر از مدیران کشیک سابق بیمارستان فارابی پایان بخش این نشست بود.
 
 
  • کد خبر : 287049
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد نشست مدیر و مدیران کشیک بیمارستان فارابی برگزار شد

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه
Close menu