دومین المپیاد سراسری استدلال بالینی در چشم پزشکی برگزار خواهد شد
بنا بر اعلام دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی، دومین المپیاد سراسری استدلال بالینی در چشم پزشکی 25 دی 1404 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
گزارش تلویزیون اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران
دومین المپیاد سراسری استدلال بالینی در چشمپزشکی برگزار می شود؛ جزئیات و تاریخ آزمون
دکتر آرش میرمحمدصادقی، عضو هیئت علمی دانشگاه و مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی، از برگزاری دومین دوره المپیاد سراسری استدلال بالینی در چشمپزشکی به صورت مجازی خبر داد. وی ضمن تشریح موفقیتهای دوره گذشته، به تغییرات ساختاری آزمون امسال و امکان حضور چشمپزشکان متخصص در کنار دستیاران اشاره کرد.
در حاشیه آیین قدردانی از رتبههای برتر آزمون بورد چشم پزشکی ۱۴۰۴ مطرح شد
تاکید مدیر گروه بیماری های چشم دانشگاه بر ضرورت حفظ میراث علمی و اخلاقی قطب علمی چشمپزشکی
دکتر مهدی خداپرست زواره، مدیر گروه بیماری های چشم دانشگاه علوم پزشکی تهران و عضو هیئت علمی بیمارستان فارابی، در حاشیه جشن فارغالتحصیلی دستیاران و تقدیر از رتبههای برتر آزمون بورد تخصصی چشمپزشکی ۱۴۰۴، با تأکید بر نقش بیبدیل اساتید، خطاب به دستیاران این بیمارستان گفت: این میراث علمی، حاصل تلاش انسانهایی است که خود را وقف بیماران کردهاند و نباید بهخاطر کوتاهی ما در کسب دانش و مهارتهای درمانی، چهره فارابی مخدوش شود. وی با اشاره به جایگاه اخلاقی و علمی بزرگانی همچون پروفسور محمدقلی شمس، حفظ ارزش کار اساتید عاشق و متعهد را وظیفه همگانی دانست که منافع بیماران و اعتبار این مرکز را تضمین میکند.
مراسم فارغ التحصیلی و قدردانی از رتبه های برتر بورد چشم پزشکی 1404 در بیمارستان فارابی برگزار شد
مراسم فارغ التحصیلی دستیاران چشم پزشکی بیمارستان فارابی و قدردانی از رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی چشم پزشکی 1404 (بورد تخصصی) با حضور رئیس و جمعی از مسئولان و اعضای هیئت علمی بیمارستان فارابی برگزار شد.
مراسم فارغالتحصیلی دستیاران فارابی برگزار شد
دکتر قاسم فخرائی: کسب رتبههای اول و دوم بورد نشانگر حرکت فارابی در مسیر درست آموزش تخصصی است
در آیین فارغالتحصیلی و تقدیر از دستیاران برتر، دکتر قاسم فخرائی، رئیس بیمارستان، با اشاره به تکرار سنت دیرینه این مرکز، اعلام کرد که دستیاران فارابی موفق به کسب رتبههای اول و دوم آزمون دانشنامه تخصصی چشمپزشکی ۱۴۰۴ (بورد) شدهاند و در مجموع 6 نفر از آنها در جمع ۱۰ درصد برتر کشور قرار گرفتهاند. دکتر فخرائی این موفقیتهای پیاپی را شاهدی بر مسیر صحیح و کیفیت بالای آموزشی در این مرکز تخصصی دانست و از نقش محوری هیئت علمی و تیم آموزشی قدردانی کرد.
رای نهایی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان فارابی ابلاغ شد
تایید صلاحیت پنج ساله مرکز آموزشی درمانی فارابی
با اعلام رای نهایی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان فارابی، صلاحیت پنج ساله این بیمارستان به عنوان مرکز آموزشی درمانی تایید شد.
نتایج هفتاد و دومین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی اعلام شد
6 رزیدنت بیمارستان فارابی در جمع ده درصد برتر آزمون بورد تخصصی چشم پزشکی 1404
نتایج هفتاد و دومین آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی (بورد تخصصی) که ۶ شهریور ۱۴۰۴ برگزار شد اعلام شد و بر اساس آن، 6 نفر از دستیاران فارابی در جمع ده درصد اول رشته چشمپزشکی کشور قرار گرفتند.
مراسم استقبال از دستیاران نو ورود بیمارستان فارابی برگزار شد
دکتر قاسم فخرائی: دستیاران جدید فارابی در بهترین مرکز چشمپزشکی ایران مشغول به تحصیل میشوند
رئیس بیمارستان فارابی، در مراسم استقبال از دستیاران جدید، این بیمارستان را بهترین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانیبرای آموختن چشمپزشکی در ایران برشمرد. وی با تأکید بر جایگاه فارابی به عنوان قطب علمی چشمپزشکی کشور، از دستیاران خواست تا از فرصت تحصیل در کنار اساتید برجسته نهایت استفاده را برده و خود را میراثدار تلاشهای بزرگان این رشته بدانند.
گفت و گو با مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی
استدلال بالینی؛ مسیر موفقیت دستیاران چشمپزشکی در آزمون بورد
دکتر آرش میرمحمدصادقی، عضو هیئت علمی و مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی، در حاشیه برگزاری آزمون استدلال بالینی دستیاران چشم پزشکی در بیمارستان فارابی با اشاره به ویژگی های این آزمون، آشنایی با نوع سوالات در کنار افزایش تجربه عملی درمان بیماران را از عوامل کلیدی موفقیت دستیاران در آزمون استدلال بالینی دانست.
گفت و گو با مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی
افراد برتر اولین المپیاد استدلال بالینی در چشم پزشکی معرفی شدند
دکتر آرش میرمحمدصادقی، مدیر دفتر توسعه آموزش بیمارستان فارابی با اعلام اسامی نفرات برتر اولین المپیاد سراسری استدلال بالینی در چشم پزشکی ابراز امیدواری کرد در سالهای آینده این المپیاد مفصلتر و با مشارکت گستردهتری برگزار شود.
دانشجویان و دستیاران تخصصی در محیط های بالینی: