فارابی به دنبال افزایش رضایتمندی بیماران
آغاز دورههای آموزشی مهارتهای ارتباطی در بیمارستان فارابی
واحد منابع انسانی بیمارستان فارابی به منظور بهبود تعامل کارکنان با بیماران و ارتقای سطح مهارت های ارتباطی، سلسله کارگاه های آموزشی مهارتهای ارتباطی را در این بیمارستان برگزار می کند. اولین جلسه از این کارگاه ویژه کارکنان واحد پذیرش و منشی های این مرکز بود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و بهبود تعامل کارکنان با بیماران و ارتقای سطح مهارت های ارتباطی، منابع انسانی بیمارستان فارابی اقدام به برگزاری دورههای آموزشی مهارتهای ارتباطی برای گروه های هدف کرد. اولین جلسه از این سلسله کارگاهها نیز 20 بهمن 1403 ویژه کارکنان واحد پذیرش مرکزی و منشیهای بخشها برگزار شد.
فاطمه پسندیده نیا، کارشناس روانشناسی بیمارستان فارابی و مدرس این کارگاه درباره هدف از برگزاری این دوره اظهار داشت: با توجه به نیازسنجی انجام شده، این دورهها با هدف افزایش آگاهیکارکنان در خصوص حالتهای روانی بیماران و نحوه تعامل موثر با آنها برگزار میشود.
وی افزود: این دورهها به صورت هفتگی و برای تمامی واحدهای بیمارستان برگزار خواهد شد تا تمام پرسنل بتوانند از آموزشهای ارائه شده بهرهمند شوند.
علیرضا طاهری زاده، مدیر بیمارستان فارابی نیز با اشاره به الزام حضور کارکنان در دوره های مهارت های ارتباطی گفت: با برگزاری این دورهها، بیمارستان فارابی گامی مهم در جهت بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت بیماران بر می دارد.
ارسال نظر