دریافت نوبت: نوبت دهی بیمارستان فارابی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/17 - 12:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 162
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت روز جهانی کودک

دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم

رئیس و مسئولان بیمارستان فارابی به مناسبت روز جهانی کودک ضمن عیادت از کودکان این مرکز، هدایایی را به آنان و خانواده هایشان اهدا کردند.

دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، به مناسبت روز جهانی کودک، دکتر مهدی خداپرست زواره، رئیس بیمارستان فارابی به همراه سعید مرادی و ثریا کریمی، مدیر و مدیر پرستاری این مرکز با حضور در جمع کودکان مراجعه کننده به بیمارستان فارابی و خانواده های آنان، هدایایی که به مناسبت گرامیداشت این روز و به همت خیرین سلامت تهیه شده بود را به کودکان اهدا کردند. دکتر خداپرست در این مراسم اظهار داشت: این کودکان آینده ساز کشور ما هستند. پس برای اینکه آینده از آن کودکان باشد باید به سلامت آنان توجه ویژه ای داشت.
وی در ادامه گفت: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کرده و بهترین روش های درمانی و خدمات با کیفیت را برای آنان فراهم کنیم.
رئیس بیمارستان فارابی همچنین افزود: این برای ما یک افتخار محسوب می شود که از کودکی تا بزرگسالی در  کنار شما باشیم. به یاد دارم کودکی که خودم او را جراحی کردم و پس از سال ها برای من کارت دعوت مراسم ازدواج خود را آورده بود. 
دکتر خداپرست در پایان صحبت های خود ضمن آرزوی سلامتی برای کودکان بیمار تصریح کرد: آرزوی قلبی بنده و همکارانم در بیمارستان فارابی این است که کودکان فارغ از هرگونه رنج و بیماری به شادی و تفریح بپردازند و به اصطلاح کودکی کنند.

 

  • گروه خبری : مسئولیت پذیری اجتماعی
  • کد خبر : 280205
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیمدکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در ب دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم دکتر مهدی خداپرست: وظیفه ما در بیمارستان فارابی این است که مسیر درمان کودکان بیمار را هموار کنیم

گالری ویدئوهای مرتبط

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه