نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 18:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 119
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت روز پزشک

دکتر مهدی خداپرست: روز پزشک یادآور اوج شکوفایی علم پزشکی در سرزمین ماست

رئیس بیمارستان فارابی در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، از همه پزشکان کشور خواست تا با همدلی و تلاش مضاعف، خدمت به بیماران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت روز پزشک
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، پیام تبریک دکتر مهدی خداپرست زواره به مناسبت روز پزشک به این شرح است:

اساتید گرانقدر، دستیاران عزیز و همکاران ارجمند
حکیم ابوعلی سینا را باید ستاره‌ای درخشان در آسمان علم پزشکی دانست که در روزگار خود با نبوغ و تلاش خستگی‌ناپذیر، مرزهای دانش پزشکی را فراتر برد و الگویی ماندگار برای همه پزشکان شد. ما نیز به عنوان وارثان این میراث گران‌بها، وظیفه داریم تا با پیروی از وی و تمام طبیبانی که برای پیشرفت علوم پزشکی ایران تلاش کرده اند، به بیماران خدمت کرده و سلامت جامعه را ارتقا دهیم.
در واقع روز پزشک یادآور اوج شکوفایی علم پزشکی در سرزمین ماست، این روز، روز تجلیل از همه آنانی است که با دانش و مهربانی خود، جان‌های بسیاری را شفا بخشیده‌اند.
بیمارستان فارابی نیز به عنوان قطب‌ چشم‌پزشکی کشور، مفتخر است که جمعی از بهترین چشم پزشکان و محققان را در خود جای داده است. اساتید و همکارانی که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود، افتخار آفرینی می‌کنند و نام بیمارستان فارابی را در جهان پزشکی طنین‌انداز می‌کنند.
در این روز خاص ضمن تبریک به تمام پزشکان ایران زمین به ویژه همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان فارابی، از صمیم قلب از همه این عزیزان سپاسگزارم. شما پزشکان، نه تنها درمانگر جسم، بلکه مرهم دل‌های بسیاری هستید. امیدوارم با همدلی و تلاش مضاعف، به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا کرده و خدمت به بیماران را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
رئیس بیمارستان فارابی
 
  • گروه خبری : اخبار حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 274840
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *