<p><strong><span style="font-size:12px;"><span style="font-family:tahoma,geneva,sans-serif;">روابط عمومي بیمارستان فارابی : با اختصاص یک خط ثابت و یک خط همراه سوپروايزرهاي بالینی بيمارستان فارابی به طور شبانه روزي پاسخگوي سوالات و شکایات مراجعین در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت هستند.</span></span></strong></p><p dir="RTL">&nbsp;</p><p dir="RTL">&nbsp;</p>

روابط عمومي بیمارستان فارابی : با اختصاص یک خط ثابت و یک خط همراه سوپروايزرهاي بالینی بيمارستان فارابی به طور شبانه روزي پاسخگوي سوالات و شکایات مراجعین در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت هستند.

 

 

 

به گزارش روابط عمومي بيمارستان فارابی، پیرو دستورالعمل معاونت درمان دانشگاه در خصوص يكسان سازي شماره هاي تماس جهت شكايات مردمي در سطح بيمارستانهاي تابعه ، شماره همراه 09107807085 و  55410555 021 به طور شبانه روزي پاسخگوي شكايات و سوالات بيماران بیمارستان فارابی و همراهانشان می باشد.

در اين راستا شماره همراه ياد شده در پذيرش و بخش هاي مختلف اين مركز براي مردم اطلاع رساني شده است.

لازم به يادآوري است درصورت تماس بيماران و يا همراه آنان با اين شماره تلفن در هر ساعت از شبانه روز، سوپروايزر در محل حضور يافته و نسبت به درخواست و شكايت بيماران اقدام مي نمايد.

بيماران و همراهان آنان همچنين مي توانند شكايات و درخواست هاي خود را از طريق شماره همراه 09107807081، شماره تلفن 1590 و يا پيامك 20001590 و يا به آدرس اينترنتي www.tahavolbehdash.gvo.ir اطلاع رساني كنند.

شماره مطلب : 392
به روز رسانی : يكشنبه 8 تير 1393 - ساعت 10:00
ایجاد : يكشنبه 8 تير 1393 - ساعت 09:02 2014-6-29 10:00:57