مدیر امور اداری: علی پیران
کارگزینی : داخلی 2372
دبیرخانه و بایگانی : داخلی 2331
کارگزینی امور اداری در طبقه اول و بایگانی در طبقه دوم ساختمان مدیریت واقع شده اند .
قوانین و مقررات
مرخصی ها
ارتقا شغلی
فرم ها
ویژه کارکنان
شرح وظایف:
1. انجام مکاتبات اداری روزمره، اجرا و پیگری بخشنامه های ارسالی از دانشگاه ، پاسخ به نامه های ارسالی از واحد های مختلف دانشگاه سایر سازمانها
2. صدور احکام کارگزینی اعم از استخدام پیمانی،کارکنان جدیدالاستخدام، افزایش سنواتی، انتصابات، مرخصی نیمه وقت، مرخصی بدون حقوق، و .... از طریق سیستم اتوماسیون اداری کارکنان
3. بررسی پرونده پرسنلی کارکنان جهت احراز شرایط ارتقاء شغلی و طرح در کمیته طبقه بندی مشاغل و در نهایت صدور احکام ارتقاء طبقه شغلی
4. بررسی شرایط احراز و انتصاب کارکنان به مشاغل بالاتر در کمیته طبقه بندی مشاغل بیمارستان و اخذ تاییدیه های لازم از قبیل تائیدیه گزینش، حراست و غیره
5. بررسی شرایط اعمال مدارک تحصیلی ماخوذه کارکنان در کمیته طبقه بندی مشاغل بیمارستان و اخذ تائییدیه تحصیلی
6. بررسی سوابق رسمی و غیر رسمی کارکنان در کمیته فرعی و احتساب سوابق مورد تائید از نظر بازنشستگی و تجربی
7. انجام امور تبدیل وضعیت کارکنان اعم از تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و صدور احکام مربوطه
8. انجام امور مربوط به تمدید قرار داد پرسنل قراردادی و صدور احکام مربوطه
9. انجام امور مربوط به برقراری کمک هزینه عائله مندی و افزایش وکاهش کمک هزینه اولاد پرسنل مرد و بانوان سرپرست خانوار وکلیه کارکنان قرار دادی
10. انجام مکاتبات مربوط به نقل و انتقالات پرسنل و اخذ مجوزهای لازم و صدور احکام انتقال و انتصاب
11. انجام امور جذب مشمولین خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان و در نهایت صدور احکام انتصاب
12. انجام ارزشیابی سالیانه پرسنل به تفکیک کارشناسان وکارکنان
13. انجام امور مربوط به اعضای هیئت علمی اعم از مکاتبات اداری، ثبت کارکرد ماهانه، مرخصی و ماموریت
14. انجام امور مربوط به بازنشستگی کارکنان اعم از تعیین بدهی، خدمات غیر رسمی ، سربازی، طرح نیروی انسانی و اخذ تائیدیه های لازم از سازمان های مرتبط
- 7778 بازدید
ایجاد : سه شنبه 17 دى 1392 - ساعت 22:55 2018-2-7 09:22:56