کارشناس مسئول : حبیبه باقری
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان در طبقه همکف ساختمان جدید بیمارستان در سالن اورژانس واقع شده است.
نحوه ی دریافت شکایات:
* مراجعه ی حضوری به واحد رسیدگی به شکایات
* تلفنی با شماره داخلی : 2287 یا 2313
* تلفنی با شماره مستقیم: 55421100
* صندوق رسیدگی به شکایات
* نامه های ارجاعی
* تلفن گویا
* پست الکترونیکی : complaint-farabi@tums.ac.ir
* فرستادن شکایت از طریق سامانه میز خدمت به آدرس: http://mizekhedmat.tums.ac.ir
اهداف:
1. توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع
2. ارتقاء سطح مشتری مداری در سازمان
3. افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان
4. ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع و کارکنان .
5. شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات
6. بازنگری مقررات و ضوابط اجرایی واحدها با مطالعه و تحقیق در خصوص شکایات واصله
7. کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدها.
8. فعالیت در راستای اهداف استراتژیک
شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات:
- دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان
- جمع آوری روزانه ی شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات
- بررسي شکايات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهاي قانوني موجود به ارباب رجوع
- تحقيق، بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي
- مراجعه به واحدهای درماني در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش
- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات
- ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط
- ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر مي باشد
- ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط
- جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش عملکرد به واحدآمار
- پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات
- شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
- تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده
- تهیه لیست کارکنانی که خدمتشان برجسته تشخیص داده می شود وارائه به دفتر مدیریت.
- ارایه ی پسخوراند آماری شکایات به دفتر مدیریت
- 19170 بازدید
ایجاد : چهارشنبه 15 ژانویه 2014 - ساعت 10:37 2020-12-7 09:11:21